Styrka
Bara tänkte delge lite hur jag mår just nu :)
Jag känner mig oerhört stark just nu. Går in på min 9:e dag imorgon som abstinent och det känns som om ingenting kan stoppa mig just nu när det gäller det. (klart det finns något men det känns bra helt enkelt)
Japp, skrämmer vettet ur mig att jag känner så. Men tänker låta känslan vara kvar ett tag till för jag trivs med den känslan…
Alla beroenden jag har dragits runt med är jag fri från just nu , jag räknar då bort rökningen den får komma senare helt enkelt. Men de saker som varit jobbiga har jag stått emot ordentligt nu och det känns bra. Maten är 9:e dagen men andra beroenden, har jag hållt mig ifrån väldigt länge nu och det är jag väldigt tacksam för då jag inte mått bra själv av det och bara sårat andra.
Igår var jag sugen men , jag ringde en god vän i mitt program och fick ur mig det jag behövde sen åt jag fett och sen mådde jag bra igen. Har väl känt en viss irritation vissa dagar men det för jag tror att sockret rinner ur kroppen på mig….
Har hopp om mig själv just nu, tar en dag i taget, det är ett så bra råd:)
/Kia
Du behöver ju inga styrkekramar just nu … men här kommer en i alla fall
! Vilken härlig känsla, håll kvar den så länge du kan!

Låter som du är på en positiv våg just nu… njut av den :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
ride on ride on!
Härligt jobbat Kia!!!
Hur har det gått idag?
Kram
nice you go girrl !!
Känner mig fortfarande stark och insåg igår att det är nu 12 dagars abstinens :)

Hejja Kia! Vad duktig du är!!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tack alla Ni snälla :)
heja Kia! Vi drar ikapp verkar det som- kul!
ja, jag såg det :) Samma antal dagar *ler*
Go Kia! Härligt att läsa - det inger både hopp och styrka även i mig! Så glad för din skull!

Du kommer klara det