dag 3 hjälp
vaknade i natt och fick som panik i kroppen benen sprallade och jag har nog aldrig kännt hur starkt sockersuget verkligen är när jag inte ska äta det. Jag har aldrig ätit något på natten i socker eller matväg men det var inte långt ifrån i natt när jag mådde så dåligt i kroppen.
Jag läste i den här sockerbomben att det är jobbigt dag 3 och 4 och
det känns idag. Rastlöshet och spralliga ben och arg som ett bi känner jag mig. Hjälp hjälp jag måste klara det här för min egen skull.
Mia
jag är också inne på dag 3 och det är jobbigt. Har lyckats vända lite på det genom att rabbla att jag klarar mig idag, jag klarar mig idag, jag klarar mig idag i bilen till jobbet en sisådär 50 ggr.
Jag tror det är viktigt att tala om varför man är som man är idag för de som man har nära på jobb och familj så att de vet.
Okay jag tycker om att rabbla detta:
Det är lättare att FÖRBLI abstinent än att BLI det.
Ge mig sinnesro att acceptera det jag INTE kan förändra, mod att förändra det jag KAN och förstånd att inse skillnaden.
Du klarar detta, koppla bort din hjärna och låt tankarna komma och försvinna ut på samma sätt. Betrakta och släpp dem försök inte kontrollera dem.