Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettoff-topic
Läst 809 ggr
Kia
0

Godmorgon 23 mars

Solen skiner i Skåne och jag vill bara säga GODMORGON på er alla :)

Ha en riktigt bra påskdag…

Kram Kia

solblomman
0

God morgon Kia och alla andra här i Njurunda (2mil söder om Sundsvall) skiner solen - 5,7 grader fortfarande snö på marken men mycket ljusare dagar.Ha en fortsatt bra påskhelg Kram Solblomman

Gnici
0

Hej på er! Inte morron här, utan mitt idagen….Uppehåll, men mulet och kallt - Ungefär som jag känner mig inombords också….Dottern är här på besök - 11 år, handikappad, utvecklingsstörd och med epilepsi kräver hon en hel del, men sitter nu och målar prinsessor i målarboken vid köksbordet…..Hon bor i fosterhem och jag träffar henne någon kort stund, varannan helg - Livet är inte alltid rättvist…..Men när vi ses och hon kramar mig HÅRT, HÅRT och säjer "Mamma, jag älskar dig så jag nästan får tårar i ögonen" Ja då är jag glad för de stunder vi ses överhuvudtaget…..

I morse åt jag stekt fläsk, äggröra och vitkåls- och morotssallad….Klockan är 13 nu och jag är mätt ännu och inget sockersug i sikte….Kanske jag klarar det här nu - tredje dagen idag, bortsätt från godiset igår…..Ska och väga mig på tisdag….Undrar om jag gått upp i vikt igen? Äter mitt Levoxin och hoppas på att min lilla körtel ska återgå till det normala…..

Finns det någon här på forumet som har sköldkörtelproblem och äter Levoxin?

Kram

Ciiviic
0

Godermorgon :)

Solen tittar fram lite då och då från dom grå molnen :) . jag sitter här och gör mina knäövningar. gör både ont och är jobbigt. *suck* men men, måste ju göras :)

ha en underbar dag