Jag försöker igen......
Hej igen!!
Nu är påskäggstiden förbi för detta år och jag kan ite påstå at jag har lyckats med vad jag hade tänkt, men om man ska brömma sig själv lite så har jag inte ätit alls lika mycket godis som jag brukar göra.
Men igår kväll var det inte bara jag som letade godis i lådorna
utan min käre man som hittade en stenhård tablettask som vi satte i oss det var inte ens gott. Nu är det nya friska tag och jag har stöd av min man han vill också ta hand om det här stora monsterbeetendet och jag vill bli fri från mina jobbiga känslor som kommer när man äter godis och andra kolhyderater med socker, känner sig misslyckad.
Nytt hopp och nya möjligheter, men jag vet att svåra tider väntar….Ni som är här är ett underbart stöd som jag inte vill vara utan. kramar till er alla.
/Maria
Maria, Vad bra att du har stöd av din man i din matväg för det gör saker och ting mycket lättare när man får det stödet man behöver inom familjen.
Hoppet överger en väl aldrig antar jag så det är väl bara att hoppas att man klarar ut det. Men visst, det krävs styrka. vi finns här när det blir jobbigt:)
Kram
Lycka till
*skickar lite styrka* :)
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!