Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettoff-topic
Läst 752 ggr
Gronstedt
0

OT - Monty Roberts och Join up

Den 3/5 i Helsingborg är det uppvisning i Join up med Monty Roberts i Helsingborg, den 11/5 i Umeå. Funderar på att åka dit och se - alltid lär man sig något om.

PS: Detta handlar om hästar, alltså … Flört

Kia
0

ajdå de där stora djuren igen *ler*

kerstinjo
0

# 1 Håller med dig Kia. Dessa stora djur!Skrattande Aningen livsfarliga.

Kerstin 

Gronstedt
0

Pjåskisar! Ni skulle följa med till stallet så ni fick se hur gosiga de är!

Hoppfull
0

Gosiga Förvånad så lagom gosiga… mig tycker de då inte om… så det har blivit ömsesidigt…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

kerstinjo
0

När mina kompisar red, så "lurade" de med mig till ridskolan och dessa enorma djur. Jag vågade inte säga att jag var livrädd utan fick tag på en gammal slaktfärdig häst som knappt orkade gå.Två tre gånger var jag med sedan blev jag allergisk………Generad

Kerstin 

Kia
0

Allergisk *ler* den var bra:)

Jag har nog aldrig varit en häst person.. De är fina på avstånd *ler* När jag gick i nionde klass var det så populärt i min klass att vara hästintresserad så jag låtsades vara det med. Jag fick en praktikplats i 2 veckor på ett stall som låg i min stad. Men HALLLÅÅ i 2 veckor jag var helt livrädd ju… Haha….

Snacka om att inte ha en egen vilja, alla var helt avundsjuk på mig för jag fått praktikplats där, alltså alla dom hästtokiga tjejerna då. Det mådde jag bra av för då fick jag ju den uppmärksamheten jag ville ha, men jag led i 2 veckor, Kanske därför jag håller mig på avstånd idag:)

kerstinjo
0

Hih…dagens skratt. Praktikplats på en ridskola!!!!Skrattande

Kerstin 

Kia
0

mmmmm man har med andra ord mockat en del… Men då var iallafall hästen inte där hahaha

bintouu
0

hästar är underbara :)