Sockerfri dag 4
I tisdag började med mitt sockerfriarbete som jag behöver mota bort mitt sockerbegär och framförallt kolhydratbegär.
Nu kommer lite av det värre att det är helg och det är då det blir som värst.
mvh Maria
*styrka till dig, Maria444*
jag skickar styrka också :)

Härifrån med!!
*styrkekram*
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

här kommer också lite styrkekramar. men se också till att ha bra saker hemma om suget slår till.
Dag 4 sockerfri.. Kanonbra… Maria sluta tänka nu kommer helgen, tänk på det som vilken dag som helst. Men tänk bara idag ska jag inte. vad som händer imorgon spelar ingen roll. Det är nu idag denna minut, sekund som gäller. Du fixar detta, skriv här när det är jobbigt. Vi finns här och lyssnar på vad du har och säga.
Jag vet det är tufft, men tror att man måste tänka mer nutid och inte se långt fram även om det bara handlar om 2 dagar fram.
Skickar också styrkekramar….
Lycka till! stå på dig och försök fokusera på annat när tankarna kommer. Vad som helst tv en bok, ring en kompis etc..
Ju längre du står emot ju lättare blir det som med alla droger, det gäller bara att även klara den lilla punkten då man tror sig vara ri och kunna leva "normalt" igen.
kram
Hr gick helgen förresten?
Maria, hur går det:)
jo tack det går rät så bra förutom att jag åkte på en rejäl förskylning och halsbesvär. När man är sjuk vill man ju gärna trösta sig med div gott och jag kämpar på.
mvh Maria