Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettoff-topic
Läst 709 ggr
Solini
2008-04-04 16:07
0

INTE IGEEEN!

Ursäkta om jag skriver heeelt fel nu! Men detta är lite udda alltså.

Jag brukar.. ett par gånger om året ha dagar då jag är riktigt jäkla fest sugen. Alltså JÄKLIGT sugen. Med det menar jag att jag springer in på systemet, köper 5 lådor (1l) vin, springer hem. Försöker trycka i mig dom på 10 minuter, sen våldar jag in på valfri fest och våldar vidare. Men alltid slutar det med att jag vaknar upp på nåt konstigt ställe, på nåt konstigt sätt.

Senast vaknade jag hos en polare halvnaken med hela kroppen nerklottrad. Fick höraatt jag använt deras ölbong att dra ner 50cl sprit i mig.

Alltså haha det är ju en kul grej men man blir ju lite orolig. OCH NU är jag så himla sugen. Känner bara för o springa runt och bli halvt medvetslös på sprit eller nåt. Så himla sjukt. Detta händer alltså 2ggr om året typ haha

fan ska jag göra. Vill ju dricka ikv, fredag. Men dricker jag lite så kommer det bli en jäkla massa. Helt säker på det :P är så himla speedad och mega fest sugen eller vad man ska säga 

Edit: alltså annars dricker jag ansvarsfullt och så. Men haha

/Tore

Medarbetare på Flugfiske.Ifokus

AnneN
2008-04-04 16:35
0

Vad är det som gör att du får detta sug?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Solini
2008-04-04 16:46
0

Ingen aning. Blir helt enkelt jätte pigg och jätte glad. Men jävligt sugen på att supa och vilda.. Vaknar bara upp och har den känslan haha

/Tore

Gronstedt
2008-04-04 16:58
0

Om det händer 2 gånger om året, och du annars dricker ansvarsfullt, så verkar det som "vanlig" thrill seeking. Finns det något annat som kan tända dig i stället - typ fallskärmshopp, hojkörning, kampsport, bungy jump, kinky sex?

bintouu
2008-04-04 17:58
0

Kan du inte bara toka dig och vara vild utan vin? Jag tror att du vill släppa dina hämningar och göra saker som du inte kan om du är nykter

Solini
2008-04-04 18:42
0

#3, hehe mja för tillfället har jag inget av dom förslagen tillgängliga ;p men jo det kan ju vara nåt sånt

#4 Mjo kanske, men det blir nog inte samma grej. Är fortfarande råsugen på detta. Hehe. Alltså det är ju bara suget att festa som en get, men vet att jag kommer ångra det imorgon. Försöker komma på nåt roligare att göra men det är svårt hehe

/Tore

Solini
2008-04-05 00:38
0

hahahah klarade det bättre än vad jag trott iaf men nog jäklarns körde jag på iaf men hoj hoj hoj!

/Tore

kerstinjo
2008-04-05 02:11
0

Kanonfull lär du allt bli med den konsumtionen. Akta dig bara så att du inte råkar ut för något som du absolut inte vill. Det kan ha sina nackdelar att kanaonfesta och vakna upp i en säng, som du kanske inte hade en tanke på att ligga i.

Kerstin