Mia Törnblom
Åhhh jag känner mig helt upprymd. Jag ska få gå och lyssna på Mia Törnblom den 29 januari. Det känns helt otroligt då jag lärt mig så mycket av hennes böcker.
De hade fyra biljetter kvar på jobb och det var först till kvarn, så jag slängde mig på telefonen ner till ett annat kontor i stan. Då visar det sig att de redan räknat med mig så jag var redan medräknad. Jag blev jätte glad att de tänkt på mig. Så oerhört omtänksamt…..
När det finns människor runt mig som tänker på mig att det vill nog Kia gå på så blir jag så tacksam….
Ska berätta sen hur det var :)
Men GUD så kul!! Du vet ju att jag är ett stort fan, kan du inte skriva lite om det efteråt? :)
Jag har dessutom gett Självkänsla NU till en kompis som ska börjar jobba med sig själv. Det lustiga är att hon låter helt annorlunda när hon talar, som att hon fått stora insikter bara genom att läsa de första kapitlen. :)
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Jo, det ska jag . Lovar…. Funderar på att sticka en lapp i handen på henne med adressen hit med *fniss*
Imorgon är det dags :)
Rapportera!
Åhh, så kul!! :) Hoppas verkligen du får chans att prata med henne. :)
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Kerstin har du läst båda böckerna nu?
# 8 Puh
Jag har bara skummat igenom den första och jag brinner väl inte av iver att läsa allt på en gång.
Jättebra böcker och en duktig tjej. Men eftersom jag har jobbat väldigt mycket med mig själv, eller rättare sagt; jag har varit tvungen att jobba med mig själv, så blir mycket av det hon skriver ett déjà vu för mig.