Hur hittade Ni hit?
Jag är lite nyfiken i en strut :) Har jag alltid varit. 
Hur hittade Ni hit till denna sajten? :)
/Kia
Är med på Värdsajten i funktion av Medarbetare på Foto.Ifokus.se, Djurfoto.IFokus.se, SvenskNatur.IFokus.se.
Såg inlägg om denna sajten på Värdsajten.
mvh Martin

Har länge sett att det ska komma en sajt om beroende och har bara gått och väntat på att den skulle dykaupp =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Någon på iFokus tipsade mig

Jag spanade in någon viktigs inlägg innan sajten hade lanserats, och såg att den hade skrivit här, så jag gick in här och kollade in, och tyckte det verkade givande och intressant.
Från din Blogg!!!! 
Kram Fredrika
samma som #6
Är medlem i andra fokus,bla ett djurfokus,men har inte vart inne så ofta sista tiden,så någon "Reklam" för denna har ja missat…Men,nyfiken som ja &sså e..=) så va man ju tvungen att kolla "Flera Sajter" om d startat något annat nytt intressant "IFokus" & d hade d ju!
Kram Kia!..=)

Läste om den på kolhydrater.ifokus, hittade till iFokus pga hittekatter.ifokus.

Jag läste oxå om den på kolisarifokus
Jag hittade också hit från Kolhydrater i Fokus
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta

jag fick upp intresset igen för möss och googlade på det. Hittade till mus.ifokus och så såg jag i högerspalten med dom andra iFokus att det fanns en för beroende så det är så jag hittade hit.
från kolhydrater.ifokus

Från värdsajten 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hmm, jag tror det var från godanyheter.ifokus, men jag minns inte riktigt^^
Helena

Från Kolhydrater i Fokus.
Kia, bra jobb du gjort med sidan förresten.
kram EE
Tack:)
Kram
kolhydrater i fokus…
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Ähum… jag tipsade Kia om att starta sajten…
Numer pensionär i Nynäshamn
Ja, från Kolhydrater hittade jag ju hit. Tusen tack för ditt fina jobb Kia!

Sökte på lite kattgrejs på google och hittade katter.ifokus.. sedan gled jag bara in hit
#20: Det var bra gjort! :-)
- Jim
Det håller jag faktiskt med Dig om Jim, det var mer än bra gjort av Kia att våga satsa på en så kontroversiell sajt!!!
Jag gjorde inte så mycket… peppade henne lite bara…
Putt på denna tråden :)

Jag hittade den via siamesifokus.
Kanonfint av dig Kia att starta den här sajten och tack Margareta för att du pushade henne. :-)
Snabsters fel!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Genom Doktor Dahlqvists Blogg.
hittade hit via din blogg Kia
Välkomna till Kolhydrater iFokus också ni som vill ha hjälp med kolhydratreducerad kost! Det är det enda jag hittat som botar sockersuget.
Man blir medlem på de olika iFokus-sajterna genom att klicka "Spara som favorit" i högermarginalen på varje sajt.
Bitten's hemsida
Via Bittens hemsida :)

Annika dahlkvist mejlade och tipsade!
Bitten mailade om det efter jag frågat efter stödgrupp om beroenden på nätet. carina

blev medlem på katter.ifokus nyligen och knappade runt lite. då jag varit beroende av det mesta (ett nytt beroende tar alltid vid när jag lyckas få bukt med ett gamalt) så tittade jag in här för att få lite "stöd" och gemenskap :)
Vad jättekul att ni kommer från så många olika håll allihopa
från dokt Dahlqvists blogg, jag måste säga att jag blev oerhört glad över att ha hittat hit, det är stimulerande att kunna prata med er som skriver hit ,som att ha vänner.
det är svårt att prata med "dom som int begrip" som ingemar stenmark en gång sa. alla ni som skriver här har olika problem och erfarenheter som är bra att ta del av jag suger gärna åt mej.

Genom Hera. :)
Jag hittade hit genom att vara nyfiken - Det vill säja jag sökte bland forumen här på "I Fokus"
putt
Kia via din blogg
Fick tips om siten
Mvh/ Le :-)
Jag googlade bidragsberoende, så hittade jag den här fina communityn!

Från kolhydrater.ifokus.se
Jag ramlade i tack vare mitt hundintresse och fick syn på sidan på HiF.

Jag hittade en länk till kolhydrater.ifokus på Annika Dahlqvists blogg. sen var steget inte långt hit.
Bra med en sajt för olika beroenden där man kan möta andra i samma sits. Det är ju inte riktigt "rumsrent" bland allmänheten med beroende. Hade jag fått en krona för var gång nån tyckt att det bara är slapphet och dålig karaktär hos mej så hade jag varit rik nu…
Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...
Jag hittade hit via Kolhydrater iFokus.
Putar lite :)

Hitade hit via kolhydrater i fokus.

via keramik.ifokus
Genom dej. tack för tipset!

Såg en som hade det på Favoriter och vipps, jag blev medlem XD
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Puttar upp denna tråden då det tillkommit en del nya medlemmar :)

Genom kolhydrater i fokus. Detta är verkligen en saijt att söka stöd i när man känner att man vacklar
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Samma som #41, genom att vara nyfiken och kollade de olika sajterna som finns. Bra sajt Kia.
Genom Bitten Jonssons hemsida Har varit och tittat runt lite och tror att detta kommer att passa mig Alla verkar så gulliga Jag mår inte så bra för tillfället för jag har hamnat i ett stort sockerberoende igen men skall ta mig upp igen för det har jag gjort tidigare (har tidigare slutat med starka smärt tabletter och sömnmedel och det gick det också )Många kramar från Solblomman
Puttar upp denna tråden lite :)