Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettövrigt
Läst 1291 ggr
kerstinjo
0

Ledsen dotter.

Tänk vad livet kan förändras fort.

Idag har jag varit mamma på heltid åt min yngsta dotter. En barndomsvän och skolkamrat till henne körde ihjäl sig i söndags natt.

Trots detta tragiska så tackar jag idag för min nykterhet/drogfrihet så att jag just idag kunde vara mamma och stötta min dotter, för så har det inte alltid sett ut.

Kerstin 

Ciiviic
0

Nej vad hemskt :O….
Beklagar…

Förstår att det måste kännas bra att du kan vara den mamman dom behöver ha : ) …

kerstinjo
0

Det var en söt och sprallig tjej på 22 år som dog i en frontalkrock, även föraren i den mötande bilen omkom.

Så onödigt, så mycket onödig sorg p.g.a. att denna gulliga tjej förlorade sitt omdöme och satte sig i bilen och körde alkoholpåverkad.

Kerstin 

Ciiviic
0

men herre jösses… : ( …
Hoppas hon inte led : (

Jennix
0

*stor kram*

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

kerstinjo
0

Så tänkvärt!

Kerstin 

Hoppfull
0

Usch så hemskt!

Tänker på er!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Sidentass
0

åhhh…stackars er…går inte med ord att beskriva..så hemskt..

Kia
0

Vad hemskt,,,,

Kramar

kerstinjo
0

Nästa vecka blir en tung vecka med två begravningrar. En för en  tjej som bara blev 22 år och den andra för en kille som blev 29 år. Tungt!

Kerstin 

Hoppfull
0

Men kära kära nå'n! Det låter sannerligen tungt!

Ta hand om er!

*tänker på er*

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Tummelisa1
0

Ta väl hand om er i allt det tunga som är.

Varma tankar från Tummelisa

Ciiviic
0

Autsch ! Ni finns i mina tankar ! Hoppas att de kommer gå bra!

Tilda-T
0

Vi har också en sådan tung begravning att bevista nästa vecka den 10/6, min bästa väns son har gått bort på ett mycket tragiskt vis i utlandet bara 23 år gammal, det är tungt att bära när ens barn går bort före än själv. Ingen förälder borde behöva gå på sitt barns begravning!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

kerstinjo
0

# 13 Så sant, det är inte riktigt naturens gång att barn dör före sina föräldrar. Ändå händer det dagligen.

Alltid lika tragiskt. Jag minns min makes lillebror som dog av en överdos narkotika när han var 30 år och jag tror att min svärmor aldrig kommer över den förlusten.

Kerstin 

Tilda-T
0

Det är detta som jag är rädd för med min kompis, hon är en ytterst kompeten traumasköterska som har jobbat många år på akuten  men jag har aldrig sett henne så under isen som nu(helt förståligt) men ändå, jag ser inte hur hon ska komma vidare. Samtidigt så måste hon vidare för hon har en dotter på 17 år också!

Det är sjukt tragiskt och det kommer förmodligen att bli en av dom mest jobbiga begravningar som jag har bevistat!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!