Hur många..
Har tyvärr ingen erfarenhet. Min farfar dog pga alkoholskador men det var innan jag föddes. Min mormors bror hade nog också alkoholskador…
Hmm.. Jag vet faktiskt inte.. Vet dock att min mamma ofta har problem med magen, vilket kan ha orsakats av att hon överdoserade kraftigt på några tabletter hon fick mot sin fylleepelepsi… Så dom skadorna är nog de jag vet om, än så länge.. Högt blodtryck har hon, men det kke beror på rökningen oxå?
Ja, min brors lever håller på att packa ihop..Hans kropp fungerar inte normalt längre, mage uppsvullen, man kan tro att han snart sak föda..benen är som fläskkorvar, svullna å stenhårda..Armar så smala, å ansikta härjat å trött..Han har bråck i matstrupen, har leget inne flera ggr. pga. störtblödningar..Ja, han har haft tur, många stryker med i en sådan…Ja, man förstår inte att man kan fara så illa med sin kropp. att han inte förstår att dricker jag mer så är slutet nära..Vilken dragningskraft alkoholen har..Det är skrämmande att se, för mig å hans minderårige son som bor med mig..Även hans äldre vuxne son å hans barnbarn..Jag blir så arg ibland, han har så jä..a mycket att kämpa för, så mycket att leva för…F…….N…..

catfoot fy vad jobbigt det måste kännas för dej och de andra runt ikring din bror =(
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja, Anne det är skitjobbigt..Mest är jag bara så arg så arg, så jag kan spricka..Så jäv.a lätt att supa ihjäl sig å lämna allt ansvar till mig..först hans äldsat son som bodde med mig i 10 år, å nu hans sladdis på 10 år som bor hos oss…Här står jag med allt han bara super bort…Både glädje å sorg..F.n för min bror..

min pappa har dåligt hjärta men jag vet inte om det är från all sprit han dricker