Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettleva-i-tillfrisknad
Läst 1001 ggr
Kia
0

150 dagar

Nu har det gått 5 månader på min abstinens. Det känns overkligt, men samtidigt är det en befrielse som jag inte trodde existerade. Det är värt det till 100% även om man vissa dagar bara vill falla tillbaka i sitt gamla mönster….

Men En Dag I Taget fungerar och även En sak i taget måste jag säga är viktigt för mig numera.

Helenaf76
0

#1 Trophy Härligt Kia!! Bra jobbat!

Gnici
0

BRAVO tjejen - SUPERBRA gjort……Känner samma sak som dig att det är en dag i taget OCH en sak i taget, som gäller…..

Kram

AnneN
0

Grattis =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[linda-pinda]
0

Stort grattis Kia!

Hoppfull
0

Ojojojoj, jag är sååååå imponerad!! Vilken styrka! Stort Grattis från mig med!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Pyttan
0

Grattis Kia!!!!!!

Kia
0

Tack alla för snälla ord… Ni ger mig alla inspiration bara så Ni vet.

Stor Kram

Kia
0

Bara delar en sak när jag nu ändå sitter här… Jag var ute på ett ställe med några tjejkompisar i helgen och dansade. jag vet inte men jag kan känna mig väldigt osäker i denna rollen. Där var inte så mycket folk och jag brukar alltid ge mig in i mängden av människor för att inte synas i dessa lägen. Men det gick inte att gömma sig där vi var och då känner jag genast mig osäker på mig själv. Jag kan inte bortse från att jag tycker att folk fortfarande tittar på mig och att jag är stor oavsett om jag vet att jag snart gått ner 25 kilo. Jag är fortfarande stor, det är som om hjärnan inte vill hänga med och min självkänsla sviker mig totalt i dessa situationer. Jag vill dansa men jag känner mig inte bekväm i att göra det.. Knepigt!

parise
0

ja känner igen det där med att hjärnan inte hänger med. när jag från en tjockis till en fittness kropp befann mig bland folk så vart det så hela tiden. det är en stor om ställning för hjärnan.. grattis till dina resultat… ja kämpar ja me