Tappade något..............
………oj, vad jag har letat. Nästan hela in semester har jag letat, lyft på kuddar och sökt med ficklampa i mörka skåp. Näe, borta! Hur kan något försvinna så spårlöst?
Lille Amos, så labrador han är, har inte kunnat hjälpa mig att spåra. Kanske 5 månader är för ungt för att spåra? Kanske 50+ är för gammalt för att spåra?
Jag borde vara suverän på att hitta saker, för tänk så mycket jag har gömt under min missbrukstid. Gömt för andra, gömt för mig själv, gömt för polisen, gömt för kronofogden…..så visst är jag bra på att gömma saker.
Men jag kan ju alla bra gömställen och borde kunna hitta det jag har gömt. Jag vet ju var man ska gömma för att ingen annan ska hitta.
Men, tänk, det är spårlöst borta ändå!.gif)
Vad det var jag glömde och gömde?
Jag glömde att vara positiv, jag glömde det roliga någonstans. Tappat eller gömt? Borta är det i alla fall.
Letar…………….
Sätt dig ned och töm tankarna på letande och hets … efter ett tag kommer det positiva till dig och undrar varför du inte letar längre
.

Precis min tanke med :) sluta leta och bara var i stunden… så kommer det du letade fram av sig själv!
*kram*
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Kerstin, om du känner dig allt för vilsen så är du välkommen upp till mig för lite semester :)