Ännu ett dödsfall.
Skickar en STOR KRAM till DIG
Tråkigt kerstin, det förstår jag känns tungt. 
Sänder en tanke till dig, hoppas du får lite styrka…
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Å så jobbigt. Styrkekramar till dig.
Just nu känns det bara som "helvetes djävla skit".
I många långa år har jag umgåtts med killens mamma. I missbruk, ur missbruk och samma visa igen.
Aldrig att hon har sagt ett dömande ord till mig och aldrig att killen har sett ner på mig.
På något underligt sätt har vi kunnat behålla våran vänskap. En vänskap som bara har gällt henne och mig. Vi har enbart varit vänner för vår egen skull och aldrig tvivlat på vår vänskap.
Men det var tungt att lyfta telefonluren idag och ringa upp henne. Det var ändå skönt att få prata med henne och tala om att jag finns till för henne om hon behöver mig.
Beklagar! Kram på dig Kerstin!
Beklagar din sorg och din väns, kerstinjo.

beklagar!

Men kära kära nå'n!! Det är då inte måttligt vad du ska ta emot just nu!! Förskräckligt med unga människor som inte får finnas kvar.
Ta hand om dig nu i den här tuffa tiden!
*kramar om*
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Kerstin, jag tänker på dig i din sorg. Kan inte göra annat än att skicka styrkekramar till dig. Tänk på dig själv också så du inte glömmer dig själv. Det är så lätt man gör det när det är mycket tråkigheter runt en,,,,,
Kramar länge

Gud så tråkigt och precis som många har sagt före det räcker väl som det är nu, du får många tankar från mig också!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Åhh vad svårt. Jag beklagar sorgen. Ta hand om dig så gott det går
kram loppan

Beklagar din sorg.
Oj, kom det här upp igen. Då kan jag tillägga att åter en vän dog. 50 år hann han inte fylla, men hans lever orkade inte mer.
Just idag vet jag inte en om det är sorgligt. Det känns som att jag inte orkar mera,
Jag är trött på dödsfall, jag är trött på eländgheter och framför allt är jag trött på mig själv just nu.

Inte vara så hård mot dig själv kerstin, du har hjälpt så många med din kloka ord, försök att vara snäll mot dig själv också.
Alla har vi våra "skitdagar" men det kommer också "bradagar ", snart kerstin, härda ut!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Åh, Kerstin…Du har mer ork än du anar. Jag har sett din enorma energi men jag förstår din känsla. Ibalndfår man mer än man orkar med. Jag har inget dödsfall nu, men en dotter som suttit i smeten och som jag är orolig för. det har varit mycket jobbigt och jag kan känna det du beskriver.
Tänker på dig!! Om du vill så skickar jag gärna healing till dig.
Stor kram!!
Kerstina
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!