Lite neggad.
Hej alla fina.
Haft en låg dag idag, inte lust med nåt.
Känner mig lat och oinspirerad. Hade möten jag ställde in..en känsla av att vara dålig..Ändå ätit bra.
Fast jag hade en väldigt intensiv vecka förra veckan och efter aktivitet kommer vila o integrering för att det sedan ska kunna komma nåt nytt..
Hur har din dag varit? kram buddhina f.d socker loppan

har själv haft en intensiv arbetsperiod och håller nu på att få betala priset. Det känns som en förkylning börjar få mig i sitt grepp. Min kropp blir bara bättre och bättre på att säga ifrån…
Fast jag har snarast varit igång och flamsig (i brist på bättre ord) men inte fått mycket vettigt gjort.
nåja om förkylning inte bryter ut så har jag fyra dagars ledighet efter morgondagens pass. Då ska jag odla mina intressen och vara social.
#0 efter regn kommer solsken också!
#1 och om förkylningen bryter ut så ta vara på dig och som sagt lyssna på kroppen och vila
själv är jag depp och nere idag efter diverse omständigheter men det går över. jag har förmånen att själv kunna bestämma vilka dagar som jag kan jobba, egen företagare, så det företaget jag skulle ha varit på idag ska jag jobba på imorgon istället.