Smyckestillverkning! Ny sajt!
Jag heter Veronica Jonsson och min sajt, Smyckestillverkning.ifokus.se har just blivit lanserad!
Så med tillåtelse från Kia så säger jag nu:
Välkomna in!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Med anledning av att det då kommer handla om smycketillverkning så måste jag då berätta en liten historia om just smycketillverkning *ler*. För 3 år sen fick min chef och några andra på jobb för sig att vi skulle ha en pärlkväll. Man kunde hyra in sig hos en tjej som man då fick göra egna halsband /armband ja vad man ville och sen bjöd de på mat och så. Alltså en trevlig kväll. Till saken hör att jag är inte pysslig av mig och har aldrig varit. Har ingen direkt läggning för sådant helt enkelt antar jag. Men sen tror jag samtidigt att jag alltid haft en negativ sida som säger att Kia det kan du ändå inte så jag ger upp innan jag ens försökt.
Iallafall ett halsband blev det och ett armband och efter att ha burit det några gånger och fått frågan av olika personer om min dåvarande 6 åriga dotter gjort det till mig så gav jag upp Ha Ha….
Saken tillhör att jag tyckte det var kul att sitta och göra det, så kanske behövs det träning att få upp ett sådant sinne. Blir så imponerad av er som kan sådant. Så tack för välkomnandet Allamej ska titta in och se på och imponeras :)