Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettövrigt
Läst 1023 ggr
Kia
0

Nya ifokus Hur man gör!

Jag skickar en länk till er alla så Ni kan läsa om alla de nya möjligheterna på ifokus…..

Detta är hämtat från support.ifokus

Kia
0

Där är verkligen många nya funktioner… Måste själv sätta mig ner och titta på allt nytt som jag missat , trots att jag fått pröva den nya vesionen ett tag…

kerstinjo
0

Nya iFokus gillar jag skarpt!! Vill du har mer info gå in på www.support.ifokus.se

Tips till bloggare

Ni som bloggar kanske inte har tänkt på att det är möjligt att låta iFokus pinga exempelvis Nyligen.se med automatik när ni skriver. Välj Inställningar - Tjänster för automatisk ping och se till att "Aktivera automatisk ping vid nya blogginlägg" är valt. Det kommer att ge er besökare utifrån ifall ni skriver om intressanta saker.

Tipsa gärna era bloggande medlemmar om det ifall de inte redan känner till det.

Niklas

Kerstin 

kerstinjo
0

Nu har killarna jobbat och slitet så att allt fungerar som det ska.

Heder åt killarna, som kämpar med ett bra iFokus på sin fritid.

Kerstin 

kerstinjo
0

Hej alla vänner på BiF, vad tycker ni nu om den nya versionen, när ni fått testa den några dagar?

Kerstin 

Porklash
0

Jag har en liten fundering.

Varför går det inte att redigera inläggen efteråt? Jag hade t.ex. ett ord där jag missat en boksta och ville ändra det men när man trycker hantera inlägg så säger den nåt i stil med att det inte går efter en viss tid. Men så länge hade det verkligen inte gått.

Är det nåt fel eller gör jag fel? Eller har jag missuppfattat nåt?

Kia
0

Vad jag vet så kan man som medlem bara ändra sina inlägg efter en timme tror jag det är. Vill man sen ändra får du säga till mig eller någon medarbetar som kan göra det utan tidslängd. :)

Porklash
0

Så noga var det väl inte men det gick inte att ändra direkt efter heller. jag tror de flesta förstår vad jag menar även om jag genom mitt sedvanliga slarv missar en och annan bokstav… Men om jag skriver nåt riktigt dumt som jag ångrar hör jag av mig!

Kia
0

Det var lite konstigt att det inte gick att ändra så snart efter…. kan du inte göra en test att skriva något och sen pröva ändra för att se om det fungerar annars kan jag ju lägga fram det till iFokus killarna så de vet att det inte fungerar….

jag vet, det är retligt ibland när man bara vill ändra en bokstav eller så….