Beroenden iFokus

Beroenden

Etikett: off-topic
Läst 992 ggr
Lone
0

Choklad på annat sätt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu när jag inte får äta choklad, och det inte känns så bra så kom jag på ett sätt för att må bättre…

Jag hittade en ansiktsmask uppbyggt på choklad, och testade den… För att få bort irritationen över att inte få äta …

Jag blev på gott humör av att pyssla om mig själv, så jag klarade mig igenom sötsuget utan att äta något…

Ett tips när humöret tryter….

Kia
0

Måste bara le :) Jag tror jag hade slickat mig runt munnen och har tungan aldrig nått näsan innan så hade den definitivt gjort det nu då *S*… Men visst är det skönt att pyssla om sig själv och alla sätt är bra sätt känner jag:)

Jennix
0

Jag tror det är jättebra att belöna sig med annat än ätbart, om man som vissa av oss har problem med just sånt. Skrattande

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Lone
0

Skall kanske tillägga att det inte var choklad man kan äta, utan bara en ansiktsmask som hette choklad. Den doftade chokladkräm, men innehöll sådana saker man inte kan äta… Glad

Kia
0

*ler* ja då hade det varit räddningen :)

Gronstedt
0

Haha! Vilket underbart alternativ, Lone! Jag älskar doftande, lyxiga tvålar och schampon, om också inte ansiktsmasker …

Har ni sett tvålkedjan Lush? De har massor av godisdoftande tvålar som ser ut som de smaskigaste bakelser (men de smakar pyton!). Härliga dofter och färger att gnida in sig med i duschen!

Bilden visar INTE en chokladkaka …

[trumman]
0

Läskigt det här tänker jag… det är ungefär som att vara alkis och ha ett sexpack starkölsburkar i kylen, fast det är VATTEN i dom. Kan det verkligen vara bra det där? Blir man inte frestad?

Gronstedt: Jag menar, du föll ju för frestelsen och smakade t.o.m. ;)

Bilden visar INTE en pipa …

Mvh, T :)

Gronstedt
0

#6: Har du aldrig fått tvål i mun när du dushar, Trumman Flört?

Nej, den enda frestelsen med det där ligger i att mojsa in sig i doftande lödder med skojiga färger (utanpå, alltså, inte oralt). Rätt bra faktiskt för att ge sig ett annat slags njutning än den matfixerade.

[Beavis]
0

Jag tror fan jag hade smakat även om det inte e riktig chocklad, bara för o vara säker lixom, Om det hade smakat bra oavsett om det bara e ingredienser med konstiga namn , ade man ju suttit där o käkat det med sked ur burken.