Beroenden iFokus

Beroenden

Etikett: leva-i-tillfrisknad
Läst 1095 ggr
Mikaela_B
0

Delad glädje dubbel glädje?!

Jag har skrivit ang mina beroenden här innan och fått super råd utav så många och så mycket stöd av folk här inne. Är mycket tacksam för allt!

Det var för exakt 7 veckor sedan nu som jag beslutade mig för att ta tag i mitt problem med alkoholen. Och det har nu gått 7 veckor utan den helt och hållet. Har gått över till att vara arbetsnarkoman istället men det är lönt ;)

Går hos psykolog och får den hjälp som jag behöver, dock inte gruppterapi liknande AA eller så men jag är super nöjd med det som jag gör och mår betydligt mycket bättre!

Hade även problem med tabletter osv innan men i samma veva så la jag av med rubb och stubb!

7 långa veckor har gått, och jag är super nöjd med mig själv! Även om det är en lång väg kvar att gå så ville jag bara dela med mig lite av min glädje att jag har börjat denna långa resa iallafall =)

Super stort tack till er alla här inne som stöttat mig och pratat med mig när man mått som sämst och hade som mest problem!

// Super glad Mikaela :D

www.blueberryhedgehogs.com

kerstinjo
0

Om du visste vad glad jag blir när jag läser det här! Du är värd att ha det bra, Mikaela.

Jag tror på dig!!

Kerstin 

AnneN
0

Grattis!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Porklash
0

Yes! Du gör ett fantastiskt jobb!

Jennix
0

Kul att höra!

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Tilda-T
0

Gratulerar till dom 7 veckorna och måtte dessa bli många, många till!!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Gronstedt
0

Grattis! Och tack för alla vackra rosor! Visst är människorna på BiF underbara!