Jag åker och får hjälp..
Hej vänner.
Nu har jag bestämt mig.
Måste vända detta eländes ätande så jag åker tillbaka till behandlingshemmet för en vecka.
Hoppas få lite kraft att ta itu med mina problem. Skall skaffa arbetsträning så snart som möjligt, jag blir tokig av att gå hemma. Jag tror det är detta som lett mig in i ätandet igen, tristess meningslösheten. Sen ska jag åka på OA konvent i mitten av nov, det blir spännande.
Känner hur jag redan blir gladare när jag har nått att se fram emot. kram buddhina

Kul att höra!
Lycka till!

Hoppas att du får den hjälp du behöver på behandlingshemmet och önskar dig en trevlig vistelse på OA konventet =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Håller tummarna för dig Buddhina hoppas det går bra!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Tack alla fina! buddhina
Skit.
Dom ringde från behandlingshemmet och jag fick inte komma. Först sa dom: kom hit o det fort för jag har återfallsignaler.
Så ringer dom idag o har sett fel i nån allmenacka och är fullbokade. Jag trodde inte mina öron.
Jag kan inte vänta tio dagar på att få hjälp det måste ske typ nu.
Nu vet jag inte vad jag gör.
Bitten har 2 dagars kurs i nästa vecka och hade hon en intensiv vecka nu skulle jag åkt på stört.
Buddhina

#5 jag kan rekomendera dig att gå på möten AA, NA, OA beroende på vilka det är du behöver just nu. De dagar det inte finns vanliga möten så brukar det finnas telefonmöte och/eller internet möten.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja tack det ska jag göra. Ska oxo gå på sinnesrogudstjänst i kväll. kram B