Älskade kisse
Kissen jag delat livet med i 12 år lämnade mig idag. Det gick väldigt fort, antagligen en aortatrombos. Han var borta innan vi kom till veterinären.
Vi var så nära varandra och han hjälpte mig att hitta ett liv jag aldrig trodde jag skulle kunna få. Jag saknar honom så mycket, samtidigt som jag är glad att vi inte hade något odelat och ingen kärlek ogiven mellan oss.

Beklagar sorgen
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Oj, jag är ledsen. Det är såå svårt att mista en så nära vän. För två år sedan gick min älskade hund till himlen efter 14,5 år tillsammans. Hemskt.
Det enda jag kan säga är att sörj, gråt så länge du behöver, lyssna inte på dom som inte förstår och kanske tycker, att nu borde du vara glad igen..
Sorg är svårt o tar tid.. kraam Buddhina
Ånej =/ Det är fruktansvärt att mista någon man älskar *kramar om*
Jag skickar också tröste kramar. Jag tvingades avliva min kisse ju nu i somras och det var hemskt och så fruktansvärt sorgligt så jag förstår hur du känner dig. Ta den tid du behöver
Kram Kia
Jag vaknade i natt storgråtandes, drömde att vi avlivade vår gamle vän och jag försökte stoppa det hela.Det var bara en dröm men satte mig i kontakt med sorgen igen. Urnan står kvar på en hylla inte kunnat gravsätta honom ännu.
Nu dog han av sig själv med oss i sin älskade trädgård…. kraam buddhina