Att sponsra
Nu är det dags… Jag går in i mitt tolfte steg och min sponsor har sagt att det är dags för mig att sponsra om jag känner mig redo för det. Jag har en del gottgörelser kvar att göra men jag gör dom hela tiden nu. Det tar lite tid och de två värsta jag hade har jag faktiskt gjort. Så min sponsor sa för att inte stanna så jobba vidare i steg 10,11 och 12 så det har jag gjort.
Lite nervös är jag dock att jag ska klara ut det men det ordnar sig nog i längden skulle jag gissa… EN dag i taget här med…
Lycka till, det är bara att ta steget har man väl börjat så flyter det oftast på.
Som du vet är det just det sär att inleda samtalet som är det svåra, ibland kanske du får en gott görelse tillbaka från personen ifråga?
Jag är övertygad om att du blir en jättefin sponsor för någon, du har massor att ge.
kram Buddhina

Jag tror oxå att du blir en kanonbra sponsor Kia! Din värme och ditt engagemang strålar ut ifrån dig och du bryr dig verkligen om andra människor.
Stort Grattis till ditt tolfte steg!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Jag är helt övertygad om att du kommer att bli en toppen bra sponsor Kia =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Några ord om att sponsra: jag läste någonstans att man lär sig som bäst själv när man förklarar det för någon annan, att när man gör stegen själv tar man bara in dem men när man sponsrar börjar man få riktig förståelse för dem själv…
Att sponsra är alltså som att göra stegen på nytt men från ett annat perspektiv. Låter ganska bra, eller vad säger du? :)
(är också redo för sponsee nu, enligt min sponsor i alla fall!)