Positiva tråden, november.
- Jag mår bra av min flickvän
- Jag mår bra av tanken på att få träffa henne igen snart
- Kag mår bra av att veta att hon bryr sig
- jag blir glad av att prata med henne
- jag blir glad av att umgås med mina vänner händer inte så ofta ju äldra man blir tyvärr.

Min fru och mina barn är det som först och främst gör mig glad.Sen min musik och alla roliga och intressanta människor jag har fått träffa genom den.
Det som jag mår bra på nu är den trygghet i mig själv jag har känt under en hemsk höst och att även om det har varit "mörkt" så har jag det funnits hopp om att jag ska klara det. Jag märkte själv hur jag har gått framåt. Det njuter jag av nu…
Jag blir glad av min man o min vovve, att jag är frisk och bor bra och har männisokor som bryr sig om mig. Jag blir glad att min man gick morron prommissen med vovven idag så jag fick sova lite mer.Jag blir glad av att dansa o sjunga. buddhina

jag blir glad av mina syskonbarn.
jag är mycket tacksam för mina vänner
jag är glad över att ha ER
jag är glad över att jag idag känner mig piggare igen efter en lång tid av trötthet…
Hej, ny här, verkar vara ett trevligt forum.
Jag är glad för att jag har sinnesro, för att jag har ett liv som jag trivs med och vackra starka människor runtomkring mig.
Men framför allt för att jag själv långsamt växer mig vackrare och starkare. Samtidigt som jag får visa min mänsklighet mer än nånsin (ingår i styrka enligt min definition :)
Jag blir också glad av att leka i höstlöv och av att ha på mig starka färger!
Välkommen hit Braille :)
Tack! ^^

Tänker jag efter så har jag otroligt mycket att vara glad åt! Glad och tacksam!