Annons:
Etikettstöd
Läst 1534 ggr
Kia
2009-02-15 00:30

Ett nytt möte

Ibland undrar jag lite om jag inte är trög eller något *skratt*

Jag steg med i FAA för 4 år sedan och det tog mig 3¨år att fatta att jag behövde en sponsor.

Igår tog jag ett nytt steg till min tillfrisknad och steg in på ett Na-möte och fick ett välkomnande där som jag uppskattade och det kändes helt fantastiskt. Jag har nu då efter 4 år förstått att jag behöver mer än ett möte i veckan.

Kanske är jag inte trög men jag fattar ju att jag inte varit mogen. Antar det kommer till mig efterhand. Men vem har brått egentligen?

Na, jag gillar starkt hur de tar tag i själva beroendet. Det spelar ingen roll vad jag är beroende av för det är bara symptomer på sjukdomen som är BEROENDE.

Vad vi än missbrukar så är vi samma men med olika historier…

Jag ska definitivt gå tillbaka till Na och längtar efter nästa möte. Jag vill ta del av den gemenskapen.

När jag steg in på FAA för 4 år sen var jag väldigt vilsen kan jag säga , men där fick jag mig en nytändning och den nytändningen har jag letat efter nu sen innan jul men inte kunnat hitta den. Det har jag nu tack vare möten med Na. Först saturdaynight live mötet och nu detta.

En ny känsla liksom och nu är jag abstinent igen sen 7 dagar tillbaka och det känns sååååå mycket bättre. Det är ju så här jag vill må….

Tack! behövde bara skriva lite ;)

Kram Kia

Annons:
[Beavis]
2009-02-16 00:05
#1

Du är varken trög eller dum men upplysning kommer efterhand, när du lyfter på ett skynke ser du nya saker därunder. De fanns där hela tiden men eftersom skynket legat där så länge så har du inte märkt det förrän nu.

Tillfrisknad är bra…

Upp till toppen
Annons: