Etikettoff-topic
Läst 1214 ggr
Kia
Kia 
2009-04-30, 01:33

Myers-Briggs test

Idag har jag varit på en utbildning där jag fick genomgå ett test som heter Myers-briggs

Det var mycket intressant. Jag bestämde mig för att svara på alla frågorna mer som jag är nu än som jag var innan jag fattade jag var beroende för när människor ibland frågar mig hur är du i sen sådan situation så svarar jag ofta med utgångspunkten hur jag har varit och det destruktiva jag. Inte då hur jag faktiskt har förbättras på så många punkter. Det var väldigt spännande med resultatet som jag nu i två veckor ska fundera och utveckla innan nästa kurstillfälle. Någon mer som gjort detta test?

Kram Kia

Porklash
2009-04-30, 10:00

Jo jag har gjort det där. Kommer ihåg att jag hade vårt att förstå frågorna eller om det var ett annat test. Nä det var nog det där.

Jag tänkte för mycket sa min handledare. Nähä?Skrattande

Vill minnas att en fråga var nåt i stil med: Grund eller torn?

Det skulle man ha en åsikt om?

Jösses!

pEr

Gronstedt
2009-04-30, 10:07

Skulle vara kul att göra, jag älskar sådana test. Fast jag tar inte resultaten på speciellt stort allvar.

[Beavis]
2009-05-01, 21:35

Jag hoppades nästan på att länken skulle vara till ett test men tji fick jag.Tungan ute

Tycker sådana testr är intressanta även om jag inte alltid håller med resultaten. Personligen vill jag ju gärna tänka att jag e speciell och inte går att kategorisera…. troligen helt fel?

Upp till toppen