Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettövrigt
Läst 1358 ggr
kerstinjo
2009-06-09 17:32
0

Så trött!

Det känns som om jag inte sovit på evigheter, är så förbaskat trött. Ändå har jag varit ledig i fyra dagar, men det känns som om jag har jobbat fyra veckor i sträck.

Klarade inte ens av att låsa in mina medecinnycklar idag. Stog och log barnens personnummer tre ggr i sträck tills larmfunktionen slog till.

Va, barnens personnummer? Helknäppt!!

När jag sedan skulle slå in koden till omklädningsrummet, så funkade inte det heller. Total kortslutning!

Mina jobbarkompisar har sett på mig att jag har varit urtrött och hört att jag har gått på halvfart.

Säger bara; Fy farao vad jobbigt!!

Kerstin 

voranna
2009-06-12 02:19
0

Visst önskar man ibland att någon skulle uppfinna nån slags laddare,som när man laddar mobilen,för människor.Tänk att bara koppla in sladden ett tag och tanka energi och kraft.Den personen skulle få nobelpriset!Skämt och sido,kroppen är ju klokare än huvudet och talar om när något är fel.

Jag hoppas du kommer att känna dej bättre och piggare snart och att du orkar hålla på med beroendesajten.Jag läser alltid dina inlägg bland de första på sidan.Tänk på din kommande segelflygning!!Känns det lite bättre då?Skickar dej stor och varm styrkekram och hoppas du kan "ladda om batterierna".Glad

Porklash
2009-06-12 02:31
0

Det låter lite otäckt. Ta hand om dig och sjukskriv dig om det känns tungt. Inget jobb är värt det.

pEr

kerstinjo
2009-06-12 11:54
0

#1 Ja, det vore ju förargligt om jag somnade på min segelflygnig.Obestämd

Nix, det blir ingen sjukskrivning, jag jobbar bara fredag-söndag och sedan går jag på semester. Fem härliga veckor.

Jag har också varit inne på att sjukskriva mig, men ska fixa de här dagarna, för det är så vansinnigt dyrt med sjukskrivning, plus att jag förlorar en massa välkommen OB.

"Snåljåp!"Glad

Kerstin 

kerstinjo
2009-06-13 21:02
0

Ännu en arbetsdag är slut och nu är det bara söndag kväll som återstår, sedan är det SEMESTER!!!!

Får gå på högvarv på jobbet för att inte missa något och är helt slut efter en arbetsdag.

Nä, jag tror inte att jag skulle kunna missa något, men det tar på krafterna att ha alla bollar i luften samtidigt, när huvudet inte hänger med riktigt.

Efter en konsultation med mina arbetskamrater, som har mer i huvudet än jag har nu, så är deras diagnos blodbrist/järnbrist. Det kan mycket väl stämma för jag har slarvat enormt med maten de senaste månaderna.

Så det blir Apoteket på måndag och inköp av vitaminer och extra järntillskott.

Kerstin 

Kia
2009-06-14 01:23
0

Fem veckors härlig semester… ååhhhh jag som ska jobba 5 veckor till innan jag får gå på semester. Eller 4a är det nog nu. Vi har absolut högsäsong på jobb nu så jag vet vad dessa 4:a veckorna jag har framför mig innebär. Slit slit och åter slit.

Så njut för mig med.

/Kia

[Beavis]
2009-06-14 17:07
0

Det är inte så att du lider av vitaminbrist eller någon mineralbrist? eftersom du r så trött?

Jag är själv senil så jag kan lätt glömma namn och personnummer men det e mer kroniskt och har haft det länge men det där verkar ju som nåt du kanske ska kolla upp?

kerstinjo
2009-06-15 00:01
0

NU, har jag semester!!Skrattande

Kerstin 

Kia
2009-06-16 01:41
0

Fuskis Cool