Annons:
Etikettalkoholberoende
Läst 1669 ggr
bichon
7/9/09, 4:11 PM

Kritik tas bort

Varför kan inte kritik få införas utan genast tas bort ?
Varför ska någon som tycker att det inte passar bara
ha rätt att ta bort det ? Då finns det ju ingen frihet
utan en storebror som sorterar bort. På andra forum
får det stå kvar, var och en har rätt att framföra
sina åsikter. Så vi får se om denna blir kvar.

Annons:
Gronstedt
7/9/09, 4:52 PM
#1

Saklig kritik är välkommen, men om man ger sig in på ett forum i avsikt att osakligt kritisera medlemmarna och deras åsikter, och man inte vill lyssna på informationen om eller bry sig om reglerna för och syftet med forumet, så får man kanske finna sig i att de som äger forumet tar bort inlägg som uppenbart är avsedda att skapa dålig stämning. iFokus-sajterna är inte en del av det offentliga rummet, utan snarare att jämföra med privata sammanslutningar. Om du inte trivs här, är det bättre att du söker dig till ett forum där du känner dig hemma.

Man får inte alltid de svar man vill ha på diskussionsfora, och det kommer man inte att få om man inte söker sig till ett forum där alla håller med. Försök acceptera detta! Det ligger inget dömande i att inte hålla med.

Du får framföra dina åsikter, men du kan inte bestämma att Beroenden iFokus ska ändra inriktning bara för att du inte trivs här. Då är det bättre att du söker dig någonstans där du trivs.

Kia
7/10/09, 12:26 AM
#2

Bichon. Ibland låster jag vissa trådar när jag anser att det går ifrån våra Skrivregler och skapar en dålig stämning i ett väldigt fantastiskt forum är inget jag som Sajtvärd tänker ändra på då jag vill ha kvar den stämningen som finns på detta forum och alltid funnits. Man får gärna kritisera inget fel i det, men kanske ska man tänka lite på varför och hur man framför viss kritik tycker iallafall jag. Det är en varm stämning med en grupp av hjälpande människor. Bichon, du har inte varit aktiv på detta forumet direkt (om jag nu då inte misstar mig och har missat alla trådar du deltagit i) så jag kan känna att kritiken du framför är inte riktigt rättvis mot alla dessa människor som faktiskt vill väl här på forumet. Jag vet inte om du läser här och inte skriver, men om du skriver om ditt egna beroende så kommer du få samma varma mottagande som alla andra här. Men att börja sitt skrivande med det du framför här i #1 känns lite olustigt känner jag. Men det är min personliga åsikt

Jag kan också känna att går man in direkt och skriver så kraftig kritik som du ger förstår jag inte varför man stannar kvar och inte hittar ett forum som passar en  bättre än detta. Igen bara min egna åsikt och funderingar. För personligen skulle jag aldrig lägga energi på något jag inte är nöjd med det skulle jag bara bli trött av.

Du är välkommen att PM:a mig om du har några andra åsikter när det gäller hur detta forumet skötts och inte. De som är här trivs och vi har skapat något bra här och de som hittar hit välkomnas alltid på ett positivt sätt.

Mvh Kia, sajtvärd

Upp till toppen
Annons: