Etikettövrigt
Läst 1083 ggr
Kia
Kia 
2009-07-15, 13:45

Negativa tråden JULI 09

Som Kerstin brukar säga skriv inte för mycket *ler*…..

Kram Kia

Kia
Kia 
2009-07-15, 13:47

Jag har ont i min vad efter en inflamation som inte vill ge med sig. Efter en dag på ett äventyrsland så har jag ännu ondare idag Gråter

Ska till massör imorgon så hoppas det blir bättre.

/Kia

[Beavis]
2009-07-16, 00:13

Jag e fortfarande fattig och arbetslös…..Rynkar på näsan

kerstinjo
2009-07-16, 14:21

Jo, nu tänker jag ändå skriva. Massor.

Min semester är snart slut och jag har inte haft råd med så mycket. Jäkla(sorry) tandläkare till att vara dyr!!!! Och så vansinnigt tråkigt att känna att jag inte har haft råd med något!

Känns som om semestern bara sprungit bort. Upptäckt att förra årets läcka i stugan har gjort stors skador. Listen mellan toan och vardagsrummet har murknat och antagligen har det stått mer vatten där än vi trodde. Pust!!

Känner mig nu mest leds på Snickarstugan och tycker att den kostar mer än den smakar. Jag vill inte åka dit och känna alla "måsten". Jag vill inte rensa ogräs, jag vill inte måla färdigt det som är påbörjat, jag vill inte ta tag i saker som jag egentligen "måste".

Jag vill egentligen inte något. Jag vill inte börja jobba på måndag, börja med en helvetesvecka. Den vecka som jag jobbar sex dagar och en urjobbig helg.

*pust* Nu har jag skrivet i negativa tråden så att det räcker för två månader.

Kerstin 

Kia
Kia 
2009-07-16, 14:25

Kerstin. Alla måsten är alltid så jobbigt så jag förstår. Jag känner ungefär detsamma. Har inget planerat och trots att jag bara tänkte slappa så ser jag alla måsten som jag borde ta tag i men bara varken orkar eller vill göra.

Funderar på att göra en lista på alla måsten jag känner och göra en sak i taget som med så mycket annat. Det blir för mycket att göra allt på en gång.

SKickar kramar till dig

/Kia

VAASHii
2009-07-17, 16:48

Oroar mig en massa inför skolstarten. Är rädd att jag inte kommer orka med hela året (igen) och att depressionen kommer komma tillbaka.
Jag vet att jag borde kontakta någon men jag har ingen ork till det.
Det kommer ändå absolut ingenstans när jag försöker göra något åt det. ><

[Beavis]
2009-07-18, 18:50

#5 Finns det ingen skolkurator i din skola? eller har de sparat in på den också?  På min tid hade de skolkuratorer i varje skola och jag tror de gjorde mycket nytta.

Det låter som du är på väg in i en deppression igen så vill du undvika  det? Så tvinga dig själv att söka hjälp innan du verkligen är där igen.

VAASHii
2009-07-18, 18:57

#6 Jag tror det men jag är inte säker och jag har varit och snackat med så många skolkuratorer och på BUP och jag känner att om jag ska orka snacka med någon måste det vara seriöst och föra mig någonstans på vägen. Orkar verkligen inte med att lägga alla kort på bordet för att allt sedan ska rinna ut i sanden. Har varit med om det sååå många gånger :/

Men ska ta tag och ringa min kontakt på vuxenpsyk tror jag. Även det rann ut i sanden ett par gånger med tyvärr :/

[Beavis]
2009-07-21, 00:13

Sånt e så jävla surt, Jag tycker detsamma med läkare, varenda gång man besöker läkare måste man dra sin Livshistoria i princip för att det är en ny läkare eller att de inte kommer åt ens journal ifrån ett annat sjukhus etc.

Att du trillar mellan stolarna är sorgligt det med Men satsa kanske på vuxenpsyk om du känner förtroende för dem. tyvärr måste du nog ligga på dem för att få hjälp vilket kan vara svårt om du inte mår bra….. moment 22 som vanligt.

Upp till toppen