dax för ett skov tror jag..
Hej.
Jag tror jag är inne i ett skov. Deppig o sug.
Abstinent sedan drygt 3 mån och det sista 2 veckorna har varit jobbiga. Kom igenom förra skovet med enorma sug men nu är jag där igen..så dax att prata prata prata o be o be o be osv ösa ur programmet till max. jag börjar nu för det hjälpte förra gången.
känner mig avstängd fastän det sker fina saker i mitt liv o våren är så härlig men jag kan inte känna det hela .. det är sorgligt o jag är less på kampen… nä nu får gud ta över för jag kan inte..kram buddhina
Kram, Buddhina!
Tre är ett besvärligt tal, tre dagar, tre veckor och tre månader är jobbiga punkter i absinensen för många. Om du känner att det verkligen är dags att ta ett återfall, så gör det och skäms inte! Men känn efter noga, så att det verkligen är du som väljer.
Hej Budhinna
Min erfarenhet av avvänjning av okika saker säger mig att du har rätt. Vid tre månader brukar det komma ett skov där man har wsom störst risk att falla.
Håll ut och stå på dig försök fokusera på annat så kommer det att ge med sig, bara du håller ut. Sen kommer nästa ungefär vid ett halvår (3/3).
Men klarar du dig igenom dessa brukar det bli lättare, med det inte sagt att du inte alltid kommer få slåss mot abstinens som missbrukspersonlighet. Men det kommer att bli lättare när gifterna gått ur kroppen och det är just i tremånaders intervall i början.
Kämpa på vi håller på dig

Kan bara hålla med - vad är det med denna siffran ???
Ta dag för dag - tänk så ! inte lägga for stora krav , inte räkna så mycket i tid. det gjorde jag innan men slutade med det. För när jag räknade och det gått en viss tid, var det liksom " dax igen" på nått sjukt vis…
HANG IN THERE säger jag bara !!!
Buddhina, Hur har det gått för dig?
Den där siffran 3. kan inget annat än att *le* . Det går troll i den. Men antagligen är det olika stadie i ens tillfriskand som för många ändras när det är viss tid som gått. Det som egentligen är lustigt i detta är att det är så lika för så många med just siffran 3.
/Kia
Buddhina! Starkt ut av dig att kämpa!!
Skickar styrkekramar!!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Hur går det, Buddhina? Tänker på dig.
Hej alla fina.
Såg att detta inlägg som jag skrev maj hade kommit upp igen..då det var jobbigt och jag är så glad för er alla som bryr sig om Taaack!!
Nu har det strax gått 5 månader utan socker o vetemjöl o vita mjöler.Dessutom har jag tagit bort 70%mjölkprod och det mår jag bra av. Min kropp pallar ost o grädde i mindre mängd 2 ggr i veckan o det är skönt.. blir lättare som vegetarian att laga mat då..o godare ;=)
Jag mår ganska bra..livet går lite upp o sen ner o sen upp igen…märker att mina värsta triggers är trötthet,stress o jobbiga känslor som besvikelse eller lesnad.
Jag har gjot och gör roliga saker nu under sommaren, konserter o fester o meditationer och det är härligt. Jag vet inte när jag orkade o kunde vara så här aktiv, innan min behandling så orkade jag ingenting o isolerade mig bara o missbrukade..nu orkar jag Sååå GLAAD för detta o tacksam..
Men det är en himla balansgång och jag ser tydligt att om jag använder mina verktyg går det bra då mååår jag BRA! Sen går det lite tid o jag mår bra så jag minskar anv av verktygen o börjar må sämre o inser vad jag gjort o tar upp verktygen igen så tar det nån vecka innan jag är i balans igen.
kraam Buddhina
WOW 5 månader. Jag känner mig helt stolt över dig *ler*…. Det är så starkt jobbat. Verkligen Grattis till din framgång. Jätterolig läsning.
Kram Kia
#7: Du känner ju när du börjar vackla och tar tag i det, det är ett enormt framsteg. I stället för att man bara sitter där mitt i återfallet och undrar vad som hände..
hej buddhina.wow du är duktig du.jag vet vad det innebär att kämpa emot…men gud vad man blir stolt när man fixar det,jag håller på dej.kram sanna
Hej skrev nyss en ny tråd… ett j--a sug just nu men jag vet att det går över… tack för alla glada tillrop jag tänker inte ge mig för när jag är absinent mår jag så himla bra men godis tankar har börjat snurra i mitt huvud…jaja nu ska jag prata med nån oa vän, = bra recpet mot sug. kraam buddhina

Hej igen, Hittade även till denna tråd. Jag känner verkligen med dig. Jag vet så mycket om hur man mår bra och ändå faller jag dit emellanåt. Du är verkligen duktig som hållt ut i 5 månader nu. Att du känner din kropp så väl att du känner igen tecknen när du håller på att trilla dit och gör något åt det, kommer att göra hela skillnaden. Hoppas verkligen att du snart får känna på glädjen och nyttan i helhet med att skippa kolhydraterna. Det kommer.
Styrke kram.
tack kram buddhina