Jag har SEMESTER :)
*avis*
*ler*…. Det jär faktiskt väldigt nice och jag har inget planerat och det är ännu skönare för jag har alltid en massa på gång.
Så du har planerat att powerslappa nu då
. Kvalitetsslappa, liksom. Glöm inte att ta pauser bara
, annars kan det bli jobbigt att slappa för hårt när man inte är van
.
Jag har fått ut en ny hoj på försäkringen, Det trodde jag aldrig, var övertygad om att de skurkarna skulle vägra med nån löjlig paragraf de hittat på eller nåt kryphål. Den fungerar bra iaf
Har beställt en resa till dottern och mej.tunisien i oktober,2 veckor.får ta med skridskor…..ja tunn is igen..haahahha.
har varit på en underbar massage och äntligen fått veta vad som varit fel på min onda vad. Bara mot bättringsväg med andra ord….
Sen idag har jag 90 dagar :)
Jag har också semester 
En bra dag är planerad . Stranden några timmar och sen bio . Ikväll ser jag Harry Potter. Dottern och jag har väntat ett helt år på denna filmen sen vi läste ut boken :)
Jag har flyttat ut ifrån barndomshuset ut i "garaget"!
Låter kanske inte mycket för världen men det är underbart! Hemma fast ändå eget!
Det finns ett stort sovrum/rum, kök, toa, dusch + toa och lite övrigt utrymme med kyl/frys och garderober!
UNDERBART!
Min härliga dag! idag.
Jag har en underbar dag, började med en stavgångsprommis med vovvan i undersköön natur genom gula rapsfält och blev helt "solad" av den gula färgen.. sen en good frukost på furstukvisten o därefter ett kärleksfullt OA samtal och sen damsög jag alla golv och tog in tvätten..sen en salladslunch m kikärter o feta o
kronärtkockshjärtan toppad med massor av olivolja sen en skön prommis med vovvan längs sjön, sitta en stund vid stranden och be o meditera och vovvan sitter snällt bredvid efter att hon badat flera ggr.. hemma igen och grannkvinnan kommer med en vacker pion till mig och
på cd spelaren går en underbar musiker: Peter Makena, djup andlig underskön musik med fantastiska texter..vilar lite o tar in mattor o sånt byter rent i gästsängen för god vän som snart kommer.
Tar in lite lavendel i en vas till vännen.. sen in i duschen med mig o lerig vovva och rena o fina blev vi.. nu har jag lagat mat o ätit middag på furstukvisten o sedan tupplurat en timme utomhus..
om en stund går vi till sjön o möter några kvinnor från min kvinnogrupp gör en brasa o sjnger lite mediterar o bara är..
Tack gode Gud för livet.. att du håller mig i dina armar och beskyddar mig o vägleder mig alltid.. Buddhina
Idag har jag frostat av min frys något jag nog inte gjort på VÄLDIGT VÄLDIGT länge. Den blev jättefin :)

Var på ett AA möte där fick jag höra vill jag? kan jag? mår jag bra av detta?? är ett av dem nej så ska man inte ta det beslutet. vilken befreelse. jupii
god morgon.denna dag är underbar.kaffe o god frukost på morgonen.ledig hela dan,ska bara bry mej om mej själv idag.glad att jag är nykter,min älskade dotter mår bra,är kompis med mej själv…..äntligen.det finns blåbär i skogen.ja det mesta är bra här.ha en bra dag.kram sanna
Mmmmm, blåbär … det låter härligt, sannixan
.
Min dag är också bra, hoppas jag, jag och pållen ska på dressyrkurs i tre dagar, så får vi se vad vi lärt oss under sommaren.
Bilen gick igenom besiktningen wohoooo :)

Har min semester kvar. Och en resa till Island är inbokad. Det är fredag och jag har en lång helg framför mig. I övrigt är jag frisk och lycklig.
Åhh Island dit har jag alltid velat åka. "avis" (inte alls 
tacksam för att jag inte är hemlös i det här vädret.tänk att kunna krypa ner i ett varmt bad med indianmusik i bakgrunden …härligt.
jag är så glad att jag är nykter idag.

Glad att jag hittade hit! Det var det bästa idag
god morgon på er.jag klarade av att stå emot kung alkohol.klappar mej på axeln.
<perfekt :) Det gjorde jag med igår :)

Det var positivt sannixan och Kia. Gratulerar!
Själv mår jag bra för jag har varit på festival i tre dagar och haft det fin-fint!
Nu behövs vilan inför jobbet imorgon…
pEr

Imorgon är sista arbetsdagen före semestern! Det ska bli gott!
Har i veckan gått emot en rädsla jag haft och det slpg väldigt väl ut, det var inte så farligt som jag trodde och jag känner mig stolt :)
Va du är duktig. Braaaaaaaaaa!
jag har tackat nej till extrajobb.pengar är inte lika viktigt som min mentala inre frid.har kommit långt.förut var jag arbetsnarkoman.