Etikettberoende
Läst 1118 ggr
Buddhina
2009-08-11, 11:44

ingen lust idag..

Så är det en sån dag.. grått ute..vädret påverkar mycket…ingen lust men gör troligen vad jag ska ändå o eftervård o NADA o sen möte på det så blir det bra..

Kia
Kia 
2009-08-11, 15:09

Håller helt med dig… Jag städar idag. Det finns nog inget jag hatar mer än just städning. Hur kan man ha så rörigt. Jag fattar inte!!!!!!!!

Buddhina
2009-08-12, 13:08

nää just det iblnad har man ingen lust men vi tjänar på att ändå göra det vi ska!   kraam kia

sannixan
2009-08-12, 13:39

städa….nej fy så tråkigt.jag när jag inter har lust med nåt lägger jag mej i ett bad o bara njuter..det är ju ingen som dör om  man har det lite stökigt.ordet måste har jag lagt bort och säger istället att jag borde städa,det blir lite lättare så för mej.

Kia
Kia 
2009-08-13, 17:43

Igår satt jag en hel timme och bara glodde rakt fram för att hitta motivation för att rensa ut gardroberna. Sen gjorde jag det bara. Blev faktiskt helt ok. Om man bara kunde hålla det fint jag stinker verkligen på att hålla iordning :(

sannixan
2009-08-13, 21:16

jag sitter ofta o glor i ett tomt hål.det har väl blivit ett hundratal genom åren.jag har beslutsångest har jag förstått.jag kan sitta och tänka,ska jag diska,ska jag bada,ska jag städa,ja många ska jag blir det.drt blit väl bättre o bättre.tur man inte har laserögon för då hade jag inte haft väggarna kvar i lägenheten,ja idagens läge så skrattar jag åt det.

Buddhina
2009-08-14, 17:54

Hee he… jag 4 år i terapi fär att lära mig slarvaFoten i munnen

komiskt så här i backseplegel men det lärde mig att inte använda mig energi till så mycket onödiga borden.. inte funkar det så bra med jag har inte så dåligt samvete längre.. sen har jag märkt att dessa måsten o borden ställer till det i huvet på mig..när jag tänker så om en massa så blir det hjättejobbigt att genomföra skaer men när jag bara gör ja då går det lätt o smidigt.. kram buddhina

Upp till toppen