Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettberoende
Läst 2223 ggr
sannixan
0

singel och nykter

ska det vara så här svårt att dejta när man är nykter.har dejtat killar som dricker och blivit dissad,en kille från aa dissade mej.hur bär man sej åt.jag är ärligheten själv och vill inte hymla med att jag är nykter alkoholist….ja inte så att jag skriker om det men efter ett tag så talar jag om det.och det är oftast då jag blir dissad.jag får tankar ibland om att det är nåt fel på mej.men jag vet att jag duger som jag är.jag har ju ändrat mitt beteende genom att lära känna mej själv.saken är den att jag är intresserad av en kille.han vet om att jag är nykter alkoholist.vi kan prata om allt men får en känsla av att han dissat mej.han svarar inte på mina mail och loggar ut när jag loggar in och svarar inte på sms.hur faan bär man sej åt.snälla skriv om ni har erfarenheter av detta.kram sanna

miklo
0

Om de dissar dig för en sån sak så är de ju absolut inte dig det är fel på! Då tycker jag att dessa killar inte var nåt att ha och du ska vara "glad" att du blev dissad så tidigt. Du kommer hitta någon bra kille som känns rätt för dig och accepterar dig för den du är, men ha inte bråttom. Om du har bråttom blir det lätt fel och kan sluta olyckligt, så ta det lugnt och välj bland alla hundratals singel killar som skulle passa dig. Jag vet själv hur tråkigt och långsamt det kan vara att vara solo, men killen som du är intresserad av, och som du har en känsla av att han dissar dig, tycker jag du ska lägga ner. Låt honom ta kontakt m dig för att se om han vill ha någon kontakt. Annars kan du dissa honom. Det finns somsagt säkert hundratals "villiga" singelkillar som skulle vilja ha en tjej som dig så håll till godo och ta det lungt så kommer du att hitta en kille som passar dig. Det är jag helt säker på! Lycka till!

sannixan
0

tackar för ditt svar.det känns lite lättare att få grepp om det genom andra.han har hört av sej men jag vet inte om jag är intresserad längre.jag dissar nog honom känns det som.

miklo
0

Hahahaha…! Det gör du kanske rätt i.

sannixan
0

ja han hade så mycket att skylla på varför han inte hört av sej.min intuition säger att något inte stämmer och jag brukar ha rätt när den känslan kommer.

miklo
0

Ja absolut! Får du den känslan är det nåt som inte stämmer. Det är bara att leta vidare och det kommer ordna sig, det är jag beredd att garantera, haha…

sannixan
0

jag dissade honom,det känns hel rätt men nu minsann börjar han bli intresserad ,men tåget har gått för hans del.haahhaah

[Beavis]
0

Det där är en klassiker, med killar/tjejer som blir arroganta när de upptäcker att de äråtrådda av någon. Sen blir de desperata när de märker att man taar intresset för dem och försöker få en tillbaka. För de gillar uppmärksamheten vi givit dem.

Du gör rätt i att gå vidare, han ville bara känna sig  het inget mer.

Lycka till i jakten det finns schyssta killar därute