rastlös med ett jävla sug
sitter här och kämpar med kung alkohol men jag vet att jag vinner.det känns som om nån står och drar i mej.varför är jag utrustad med denna gen?har försökt att göra saker som jag gillar men det enda jag tänker på är ett par kalla öl.jag hoppas att det hjälper att skriva av mej här.ni förstår ju hur jag menar.var på ett aamöte imorse efter mitt nattpass då försvann suget.men nu är det tillbaka igen.jag hoppas att denna dan tar slut snart.usch vad jag gnäller nu.men även den starkaste måste få göra det.hoppas ni förstår.kram sanna

Jodå ingen fara. Bättre du gnäller än återfaller va? Gnäll på om det hjälper!
pEr
tack för att du föratår.idag är det en ny dag och inget sug än sålänge.stolt att jag klarade gårdagen.

Det ska du vara!
pEr
tackar för det
Absolut, starkt att stå emot. fortsätt så och skriv av dig när det känns tungt
Vi förstår Sanna. Det är inget roligt med suget. Man vill ju inte ta men huvudet förhandlar med en hela tiden kan jag känna. HELA tiden. Undrar om det försvinner efter ett tag. Förhoppningsvis är svaret JA.
Bra kämpat! Tror på dig
Kram Kia
tack för att ni stöttat mej genom detta.ja jag hoppas oxå att detta sug förvinner.så man kan känna sej om en elefant utan en jättesnabel.haahhah.nu ska jag i säng med en bra bok.leva nykter heter den .en av aa-s litteratur,den läser jag om och om igen.imorgon är en ny härlig dag.ledig,så jag ska gå och simma,basta,bubbelbad,sola.avslutar det hela med en soppa på saluhallen.linsoppa så jag slipper glasögon.god natt och sov gott.kram på er mina vänner
Linssoppa! Ah vilket tips jag böjar själv behöva läsglasögon på kvällarna när ögonen blir trötta. Ska testa linssoppa innan jag går till optikern 
Bra jobbat Sanna. Jag vet vilket jobb det är att stå emot suget.
Hur går det nu?? Det går över men så jobbigt under tiden..
Jag var precis på möte o det var bra men är på dåligt humör o har ett j--la sug. Konsekvenser av trötthet efter förra veckan på resa…hade en bra resa men en hel del utmaningar med maten tider och stress o dålig sömn.. men det bliiiir bra …jag vet det efter toppar kommer dalar o sen kommer toppar igen… kram buddhina
vet ni vad.jag har lagt av med kolhydrate o jävlar vad bra det blev.inget sug efter socker.har ej ätit nåt med socker i på 5 dar.och nykter är jag fortfarande.jag mår väldigt bra just nu.inget att gnälla på överhuvud taget…jo lite mensvärk.men vad är det mot en baksmälla….ingenting.ett litet tips till er som är sockerberonde,testa cromtabletter.finns på hälsokosten.jag önskar er alla en fortsatt trevlig dag,skulle vara kul om vi kunde ordna en träff nånstans.kram sanna
Grattis Sanna! Kul att du kommit igång och att det fungerar både med mat och dryck.
Lchf är ett väldigt bra sätt att minska sötsuget.
hej.fortfarnade inte ätit nåt socker.men vad galet att det är socker i kaviar.vad ska jag nu göra….jag älskar ju kaviar….snyft.får väl köpa abbas caviar på burk lite lyxigare.jag har börjat att läsa på allt som jag ska handla.i våran affär hemma hittade jag ett bröd utan socker.funderar på att baka själv.nån som ahr når bra recept.kram sanna….ja väldigt stolt oxå
Bröd utan socker???? Vad innehåller det? Ingen mjölsort? Allt mjöl är ju socker.
När jag gick och handlade den första tiden läste jag också på allt. Det tog en massa tid men nu vet man liksom. Bra kämpat!'Kram kia
#13 Tyvärr för dig tror jag bara att hon menar att det inte är något tillsatt socker i receptet. Inget bröd utan mjök tyvärr… Om man inte gör LCHF bröd men det är ju mer en omelett, eller nötbrödet då.
vad gulliga ni är som arrangerar er,jag ska inte vara så drastisk att sluta äta mjöl.lite goa mackor måste jag ta annars blir jag sugen på att dricka alkohol och det är inte bra.ha det gött.
jag skrev fel "Inget bröd utan mjöl", Skulle det stå
Att sluta med bröd kan kanske vara braom du ska sluta med alkohol då de verksamma substanserna i båda är densamma=socker. Beroende på hur känslig du är kan mackorna kanske skapa ett sug de med? Jag låter som en förespråkare för LCHF nu men det fungerar för vissa och särskillt om man är kolhydratöverkänslig.
nej det funkar inte så på mej.jag försöker att äta allt som är osötat,ja alltså tillsatt socker.alkoholen la jag av med för längesen.nu är det ciggarna som är nästa steg…ja en sak i taget.