Rädd igen .ska på bröllopp i helgen.
Sedan jag blev nykter så känns allt som nytt som jag gör. naket o avskalat o inget att skydda mig bakom …jag känner allt som jag förr dövade med piller mat o vin. Det är läskigt…. hela sommaren har jag gjort roliga saker men oxo påfrestande eftersom allt känns NYTTT. jag känner mig så sårbar o naken o det är nyttttttt. Nu är det bröllopp i helgen o jag har vart nära att ställa in för jag är så rädd för nya sociala situatoner brrrr.. bordsplacering … nya människor som frågar: Och vad gör du då? - jo jag är en utbränd alkis med ätstörningar o jag e skitträdd..
Nä så svarar jag naturligtvis inte men usch vad det är läskigt med nya människor o situationer… behövde skriva av mig tack för att ni är där alla kära fina. buddhina
Jag är säker på att det kommer gå väldigt bra. Jag förstår vad du menar med läskigt. Kanske är det så att man är liksom i ett stadie där man ska lära känna sig själv så när någon frågar en något känner man osäkerhet hur man ska agera. Vad är normalt osv. Men egentligen tror jag att vi gör det alldeles för svårt för oss själva och inte tänker på att göra det enkelt.
Håller tummarna att det kommer gå bra för dig
Kram Kia
Tack Kia.
Jag har tänkt om..jag har tänkt på en inställning att jag ska gå dit med ett öppet sinne nyfiken på min omvärld. Ställa frågor o lyssna istället för att tro att jag behöver underhålla andra.
Med en approach att andas och se det som ett äventyr..jaha nu leker vi bröllopp och hur går det till då??
Så nånting o då blir det lugnare i mig men jag sov lite dåligt i natt o så kankse det blir i natt med.. sen sa en klok vän att : minns att du har en dödlig sjukdom om du inte mår bra på Lördag morgon så kan du ringa o säga att du är sjuk.
Detta har kännts helt omöjligt som om man bara kan ställa in bröllopp o begravning om man brutit benet eller nån dött..men vår sjukdom är dödlig och om jag vaknar med migrän i morrn så tänker jag inte döva mig med medicin för att "klara av detta" utan då stannar vi hemma.. helt enkelt!! Tack för att du alltid svarar gulle du kram buddhina