Negativa tråden, september.

Tyvärr har det visat sig att jag är allergisk mot mina små kattvänner och kan inte behålla dem som innekatter. Utekatt funkar inte där jag bor idag.
Kanske om jag flyttar till särbon…
jag har kommit på min inneboende med att röka hasch i min lägenhet..hon har tagit kort på sej själv…hur dum får man vara.hon vet att det är drogfritt i min lägenhet.respektlöst tycker jag.hon åker ut nu.det kommer att bli ett jävla liv på hennes mamma att jaqg e hemsk som slänger ut henne,hon har även ljugit om saker.det har kommit fram nu oxå.jag känner mej hemsk men jag är tvungern för min egen skull.
blläääää vad dåligt jag mår nu
Tänker kräka av mig bara så ni vet VARNING!!!!!!!!!!!!
Har fått en vattenläcka i mitt hus som jag inte har en aning om hur länge det har varit så alltså hur länge det läckt. Sitter i en JÄVLA sits helt enkelt. Irriterad , arg och frustrerad. Hela mitt vardagsrumsgolv ligger ute på min gräsmatta just nu. Om någon timme kommer de avgöra om man måste slita ut hela mitt kök också. Det har totalt vandrat i väggarna och det är helt sinnessjukt här just nu.
Jag håller på att gå under känns det som…… Var på stan för att handla en kaffe och fick ringa någon för att inte gå rakt in i ett återfall. Vatten hur kan det bara bli så. Man tror dock inte att det läckt länge utan att något bara gått sönder och det bara vandrat vidare… Bara suckar och behövde kräka lite
/Kia

Tråkigt Kia! Förstår att det är jobbigt, men det bör ju i alla fall vara en skada som går på försäkringen. Se det så här: Du får en (nästan) gratis renovering av vardagsrummet och ev. ett nytt kök.
Tufft är det, men tänk på att det kunde varit värre.
Kram!
Tråkigt kia, Jobbigt sånt där. men har det satt sig i väggarna och dessutom i rummen runt om så har det nog tyvärr läckt länge om det inte sprutar ifrån en ledning mer eller mndre. Ersättning i sådan här fall beror på hur länge sedan skadan uppstod när köket byggdes, av vem och om det var vitt?? Allt sånt spelar in på om ersättning utgår och i vilken storlek??
Tyvärr kan jag inte rekomendera att man tar in svartjobbare trots att det blir billigare, för i slutändan kan det bli svindyrt om nåt går fel…. Beklagar iaf att du fått en skada ochhoppas du får ersättning.
Över till mig då…. Jag får inte besök i alla fall trist

Skriva av mig lite då..
Jag är inne i lite av en depp-period nu.. Egentligen är det väl ingen idé, mest bara massa småsaker jag bekymmrar mig ölver..
Det värsta är nog att jag har gått upp i vikt sista veckorna. Och tänker på det dygnet runt, och mår jättedåligt! Så jag måste verkligen ta tag i det där, för jag orkar inte må dåligt :(
Min pojkvän har flyttat till norge och ska jobba där, med andra ord träffar jag inte honom mer än varannan helg typ :(
Jag är sjuk..(svininfluensan äkert..kommer väl dö också:P)
Har jättedåligt med pengar! + är skyldig en kompis 300:-
Har två katter som måste kastreras snarast (pengar…)
mm. :)

#3 så hemskt att du fått någon som gör så mot dig!!
stå på dig!
det är ju helt klart, att man ska inte behöva ha någon boende hos sig som använder droger. det gäller ju ändå dig o din trygghet först o främst!! stå på dig! du hade visst t o m bildbevis!? så de e ju bara att visa et om du känner om hennes mamma skulle bli så besvärlig. hoppas ju ändå att dom ska kunna förstå varför du vill göra de du gör.
hoppas verkligen allt går bra för dig! så du kan få ha ett lungt o tryggt boende framöver!
#3 St¨på dig. Hon förstör ju inte bara försig själv utan även för dig som försöker bli av med drogerna. Att hon dessutom fotar sig själv när hon röker på i din lägenhet är bara förolämpning på förolämpning som de skulle sagt på engelska.
Jag vet inte om du ska ge henne en chans? men troligen inte för hon visste reglerna när hon flyttade in. Tänk på dig själv och vad du behöver för att bli frisk.
Vill hon knarka kan hon göra det utomhus eller hos sina polare.
Är förkyld och hostar och nyser så gardinerna står rätt ut.Känner mej jättepysig.Värst är halsen som värker så jag måste försöka vara tyst,tur jag kan "prata" med er iaf.Försökte oxå vila på e.m men grannen ovanpå renoverar så av den vilan blev det inget.Nej,nu har jag gnällt färdigt,ska gå till positiva tråden istället!
kram
Jag har varit förkyld i en vecka nu… skitjobbigt
tack för att ni förstår mej.hennes mamma förstår inte mej.men det skiter jag i.20 års vänskap gick i kras.tycker att jag bara tänker på mej själv.
Det är bra att du gör det, för hon gjorde det ju uppenbarligen inte! Jävligt respektlöst av henne, bra att du har styrkan o kasta ut henne. Skit i hennes morsa, låt henne ta hand om din dotter då om du är så oomtänksam? Kämpa på mot dina egna demoner, när du är frisk kan du hjälpa andra.
Synd om mödrar som inte ser allvaret i situationen. Tycker du gör helt rätt, om inte annat så får dottern lite information om handling-konsekvens.
tack för att ni stöttar mej.nu e det styrketräning.ut med lite aggressioner…så braa.kram sanna
Jaha.. Skitläckan fortsätter och nu måste de dra ner mina skåp i köket iallafall:(

Tänker ta "semester" från mina band för att se om min för höga stressnivå lugnar ner sig då… Skulle hellre gå ner i arbetstid men det är inte möjligt i nuläget…
pEr
Ja, jag ska nog också ta och yttra mig.
Något som jag tänker väldigt mycket på just nu är att min mamma kört igång rejält med missbruket. Tidigare var det i en nivå som jag kunnde hantera men nu har det gått överstyr.
Till råga på det, mitt inackorderings bidrag (jag bor på internat) kommer jag inte att få pga att min mamma vägrar att skriva om mig till mormor och morfar. Jag och mormor och morfar får alltså betala 4000 kr i månaden.Annars hade vi fått betala 2000/månad.