Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettoff-topic
Läst 1619 ggr
Kia
0

Tacksam mamma -OT

Vill bara dela med mig av mina underbara barn. Idag fyller jag år :) (en liten detalj jag nog hållt hemlig här *skratt*) Iallafall det är inget viktigt det viktiga är vad min 10 åriga dotter gjorde.

I tisdags cyklade hon själv ner till stan gick in i min favorit klädesaffär och köpte för sina egna pengar ett presentkort på 100 kr till mig. (jag har inte haft någon aning om detta bara att hon frågat om hon fick cykla till stan)  Sen gick hon in på HM och köpte en liten Hello Kitty nessisär som hon la en liten flaska hudlotion i. Imorse satte hon kl på 0700 och den ringde lännnnggge innan hon själva vaknade. Men när det väl hände gick hon in till min 4 Åring väckte henne och sen kom de hållandes i handen in och sjöng för mig och överlämnade stolt paketen som hon fixat helt själv. Just nu känner jag att jag har världens underbaraste barn. Stolt som mamma. Åhhhhhh vad fina dom är. Min lilla  hade ritat ett porträtt av mig. En huvudfoting en sådan som alla 4 åringar gör.

Känner mig lycklig :)

Kram Kia

[Beavis]
0

Grattis på födelsedagen! Gulliga barn du har… Ha en fortsatt fin kväll

sannixan
0

grattis.vad rörd jag blev när jag läste detta.så fint gjort.det är du verkligen värd.kram sanna

AnneN
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis i efterskott, och grattis till att du har så underbara barn Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!