Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettövrigt
Läst 1226 ggr
Kia
0

Hemma igen.

Hej alla.

Så, jag åkte iväg för att åka till FAA.S världskonvent i Usa och jag kan bara säga att det är det bästa jag någonsin gjort i mitt liv. Jag är helt överväldigad och kan inte säga annat än att SHit vad bra det var.

Att träffa människor som varit abstinenta från socker, vete och mjöl i över 20 år är en upplevelse och en sådan motivationsfaktor att själva bli som dom om 20 år. Helt fantastiskt.

Jag har så mycket jag vill berätta så jag har bestämt mig för att skriva ner hela min resa dels från en turistögons sida som då blir helt off topic från mitt beroende och sen från en sida där ni ska få dela mina upplevelser med dessa fantastiska människor. Mitt tal osv osv. Men gör detta i en annan tråd. Just nu är jag så jet lagad eller hur man sager det så jag vet knappt om det är dag eller natt - :) skratt…. Alltså jag har bland annat bott 5 dagar hos en kvinna med 16 års erfarenhet i FAA och i programet. Gissa om hon hade mycket att ge mig. Hon sponsrar 16 kvinnor helt sanslöst. Jag är en stor beundrare av henne…

Som sagt mer kommer. Hoppas alla mår bra..

KRam Kia

kerstinjo
0

Välkommen hem!

Kerstin 

Gronstedt
0

Ja, välkommen!

Porklash
0

Välkommen tillbaks! Ska bli mycket spännande och höra om din resa.

Jag är väldigt avundsjuk.

pEr

Kia
0

*ler* Jag ska berätta. SKa skriva nu:)

kerstinjo
0

Jag är också avundssjuk.Skäms

Kerstin