Annons:
Etikettövrigt
Läst 1401 ggr
Kia
11/14/09, 9:18 PM

Postiva tråden November

Ger mig ;)  Här har Ni den positia tråden… Ge massor i denna tråden behöver (iallafall jag) en massa postiva saker :)

/Kia

Annons:
Porklash
11/14/09, 9:54 PM
#1

Ah! Äntligen. Nu ska vi se…

Jag har beställt och betalat nästa Oslo tripp. Mina medmusiker i mitt andra band spottar ur sig låtideer. Jag väntar på några bra skivor och filmer som jag beställt. Jag trivs ovanligt bra på jobbet just nu.

Och:

Alla gör så gott de kan hela tiden!

pEr

[Beavis]
11/14/09, 10:24 PM
#2

Jag har jobb igen

kerstinjo
11/14/09, 11:33 PM
#3

Tillbaka på jobbet! Otroligt att ett jobb kan vara så kul och som bonus har jag världens bästa jobbarkompisar.

 Kerstin 

 

voranna
11/15/09, 2:26 PM
#4

Ännu inte känt av någon förkylning,hoppas det fortsätter så till vecka 50 när vi får vaccinet som inte är i riskgrupp.

Att det snart är advent som lyser upp tillvaron!

Att denna sajten finns,tack för det!

Har kunnat öka på min arbetsprövning med 2 tim/veckan utan större besvär, ännu iaf.Men som #3 oxå säjer,jobbarkompisarna betyder mycket.Det är verkligen bonus!

Gronstedt
11/16/09, 9:56 AM
#5

En närstående har fått beskedet vi alla väntat på i månader - det var INTE "the big C"! Personen är fruktansvärt trött nu efter stressen att vänta på besked, men otroligt lättad. Liksom resten av släkten och vännerna.

kerstinjo
11/16/09, 12:58 PM
#6

Har varit hos tandläkaren och för första gången i mitt liv så kändes det inte ett dugg jobbigt att sätta sig i tandläkarstolen.

Lite stolt över mig själv.Glad

 Kerstin 

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: