Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettövrigt
Läst 1592 ggr
Kia
0

Grrrrrrrrrrrr

Får man lov att bara tycka synd om sig själv? Bara tycker allt "suger" just nu med så myket att jag orkar bara precis hålla nästippen på ytan.

Ledsen , arg, irriterad och jag vet inte alla känslor jag känner just nu. Suckar!!!

Sorry var tvungen att skriva allt det negativa :(

/Kia

Porklash
0

Ja det får man.

pEr

[Beavis]
0

Jo det är ju7 tillåtet och du är ju admin här så det lär ju knappast bli några större klagomål :-) Jag tror du klarar dig genom denna kris också även om det blir en del att tänka på ….

kerstinjo
0

Sucka på du! Det är ok att vara irriterad ibland.

Var bara lite vaksam, så att du inte är på väg in i en återfallsprocess.

Kerstin 

Gronstedt
0

Turligt nog är det inte bara admin som får tycka synd om sig här Flört. Morra på, Kia, det kan inte 17 vara ett litet solsken jämt!

Buddhina
0

Jaaa du får morra, morra mycket o länge morra allt du kan ..det går över som du såklart vet..varm kram buddhina

Mirjami-78
0

Man måste få morra i mellan för att kunna gå vidare sedan. Inget fel alls i det!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[Beavis]
0

Så är det man måste få lätta på trycket när något stör en. ett forum är ett bra ställe

sannixan
0

ja morra på du det gör jag oxå just nu…grrrr.vi kan morra ihop.kram

Mirjami-78
0

Ja det kanske underlättar för oss alla att morra tillsammans som behöver detSkrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[Beavis]
0

Life´s a bitch  eb ruiktigt jävlig en….. Rynkar på näsan

Tyvärr kan jag bara instämma i Kias ord egentligen… det är tungt nu.

sannixan
0

inte lika grymjt morrande hos mej idag.ha en bra dag…ja som ni kan.jag tor att man behöver svackor ibland för att känna hur bra man har det egentligen.kram

[Beavis]
0

Då har jag det underbart då…. :-)