Annons:
Etikettalkoholberoende
Läst 1903 ggr
kerstinjo
12/3/09, 8:23 PM

Rattfylla.

Jag läste något i GT idag, som fick mig att dra på munnen. I och för sig var det tragiskt, men ändå lite roligt.

Polisen hade stoppat en man, som körde väldigt underligt. Han kröp fram i trafiken och hade problem med att komma över en vägbula.

 Antagligen körde han nästa på tomgång, för han kom inte över vägbulan. Bilen rullade hela tiden tillbaka.

Han hade över 3 i promille och skulle så klart inte köra bil. Men det fick mig ändå att småle, när han hade sådana problem att komma över detta "stora" hinder.Glad

 Kerstin 

 

Annons:
[Beavis]
12/7/09, 6:39 PM
#1

Illa, men helt klart hellre att han kör rattfull på det viset än på det som de flesta andra gör det .

miklo
12/12/09, 3:28 PM
#2

Jag läste om ngn finsk lastbilsschaffis som hade 9 promille när han var ute och körde!? Då är man ganska vältränad! Själv skulle jag nog dö vid 3,5 promille?

Sen såg jag en konstig sak på "cops" på TV. De stoppade en full bilförare och han hade stoppat in mynt i käften!? Han påstod att det gjorde att mätaren visade ett lägre värde när han blåste? Det kan väl knappast vara annat än en myt!?

[Beavis]
12/12/09, 6:59 PM
#3

Det låter som en myt eller bara ett delirium hos denna klart alkoholiserade person… Man har ju en tendens att inbilla sig saker när man är packad. För sjävligt iaf inför alkolås inom all yrkestrafik.

eggy
3/8/10, 8:00 PM
#4

Obestämd Tur att han var SÅ full att han inte kunde reda ut att trampa på pedalerna…..

Upp till toppen
Annons: