Annons:
Etikettberoende
Läst 2427 ggr
sannixan
4/26/10, 12:45 AM

nytt liv efter en helgkurs på englagård

hej.jag har varit på en andlighetskurs på englagård.snacka om att jag har gråtit.och skrattat.så mycket oarbetad sorg jag hade inom mej.för ett tag sen så trodde jag att jag hade släppt allt men så var inte fallet.vi fick meditera till band som tog oss till en lekplats när vi var små och möta våra föräldrar.jag mötte min pappa och förlät honom för det han gjorde mot mej som barn.det var smärtsamt men nyttigt.så kan han flyga fritt i himlen och jag älskar min pappa även om hanh inte finns.jag drog min live story inför 50 personer.berättade om min resa till nykterhet,om all smärta jag gått igenom och vilket ångest jag haft.jag har ju skadat min dotter men jag har förstått att jag var så sjuk och full av bitterhet och förakt mot mej själv.jag har bestämt mej för att jag ska bli en healer och hjälpa andra att ta sej ur sitt missbruk.jag är glad och så lycklig för första gången på säkert 20 år.livet är fantastiskt.

Annons:
[Beavis]
4/26/10, 3:17 PM
#1

Bra kämpat, behåll den känslan

Kia
5/14/10, 8:14 PM
#2

Åhh vilket kanon inlägg fyllde mig med glädje att läsa. Din slutkläm fick mig att le stort om din lycka. Visst är den känslan underbar och speciellt när man väljer att faktiskt känna den fullt ut :))
kram Kia

Kia
5/14/10, 8:15 PM
#3

Var ligger englagård?

[Beavis]
5/14/10, 8:21 PM
#4

#3 Trollywood…… LOL Skrattande

Nä allvarligt jag har inte en susning själv

sannixan
5/24/10, 12:53 AM
#5

gå in på englagård livszentrum.se så kan ni läsa om det.det ligger i åsbro en bit utanför hallsberg.

har vart på överflöds,inspiration och succekurs där i helgen.en kurs som handlar om alla blueprints man fått som barn.

blueprints är spår som satt sej in din själ.även om man inte vet om att man har dom så har man dom.vi fick jobba i grupper och vara barn och föräldrar och jobba med utryck vi hört som barn.typ att pengar växer inte på träd,det där klarar du inte.det är ingen ide…..ja llis tan kan bli lång.genom meditation fick vi gå in i oss själva.jag har släppt alla begränsningar efter denna kurs.nu ska jag tjäna pengar…..go for it babe.jag kommer att starta en sida som heter

sannixans kraftverk via google add words och ha företagslänkar .man kan få mellan 15-75 procent om man lyckas få kunder som köper en produkt av företaget..snacka om passiv inkomst…så gör man pengar.

kram från en lycklig och positiv sanna

Upp till toppen
Annons: