Annons:
Etikettövrigt
Läst 1616 ggr
Tiana
6/7/10, 12:12 AM

Tillbaka igen

Jag har varit härifrån ett tag nu, men jag misstänker att jag helt enkelt har haft en period då jag försökt förneka mig själv och mina bekymmer. Jag har mått "bättre" i den bemärkelsen att det har hänt mycket runt mig som gjort att jag inte haft tid att fokusera på mig själv.

Men nu i veckan opererade jag ut en visdomstand, och jag har hunnit sakta ner och inse hur jag behandlar mig själv. Dessutom har jag haft dubbla penicillinkurer och smärtstillande som triggat igång allt igen. Jag äter allt jag kommer över numera.

Jag är nu lite rädd för hur jag kommer att reagera när jag nu är medveten om mig själv igen. Medicinkurerna är snart över och jag ska tillbaka till vardagen imorgon. Ska bli intressant hur det går!

Annons:
kerstinjo
6/7/10, 1:39 AM
#1

Välkommen tillbaka! Glad

 Kerstin 

 

Tiana
6/7/10, 6:17 PM
#2

Tack Kerstin!

Första dagen på jobbet har gått bra hittills, förutom att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Har visst vänt på dygnet igen…

Tiana
6/8/10, 2:26 PM
#3

Idag är det dags att börja trappa ner på medicinerna. Än så länge går det bra, känner mig bara lite yr…

kerstinjo
6/8/10, 10:22 PM
#4

#2 Ja, att vända på dygnet är lätt. Men tack o lov så är det lika lätt att vända det rätt igen. Glad

Ta det lugnt med nedtrappningen bara.

 Kerstin 

 

Upp till toppen
Annons: