Annons:
Etikettberoende
Läst 2201 ggr
kerstinjo
2010-07-21 23:51

Kan man lägga av?

Jovisst kan man lägga av med sitt missbruk/beroende.

Men man (jag) kan bli så hjärtligt trött på att leva ett "normalt" liv.

Skulle någon be mig springa gatlopp för att få tag på narkotika. Tja, då vet i 17 om jag inte skulle göra det.

Jag skriver inget mer för det blir bara en massa svordommar. Skrikandes

 Kerstin 

 

Annons:
kerstinjo
2010-07-21 23:56
#1

För att prata med mig själv, om ni sover

Jag fattar inget, men jag har ett så otroligt narkotikasug.

Nä, jag fattar.

Just nu så känns det som att jag inte bryr mig om konsekvenserna.

Ska jag vara ärlig så ser jag inte någon konsekvens.

Bara för idag!

 Kerstin 

 

Porklash
2010-07-22 00:57
#2

Kanske du ska se över ditt s.k. normala liv?

pEr

kerstinjo
2010-07-22 01:17
#3

Per, jag har inget "normalt" liv.

 Kerstin 

 

kerstinjo
2010-07-22 01:32
#4

Jobbar till max, Ska gå på semester efter helgjobbet.

Perfekt? Eller hur?

Fem veckors semester. Skitskoj.

Nej, luften gick bara ur mig. Det känns som att jag vill inte vara med mer. Hur tacklar man det?

 Kerstin 

 

kerstinjo
2010-07-22 13:56
#5

Det löste sig självmant, tack vare en vän, som jag fick använda som golvplank.

Men där ser man hur tankar, farliga tankar, kan komma flygande när man som minst anar det. Skrämmande.

 Kerstin 

 

Porklash
2010-07-22 14:25
#6

Skönt att höra!

pEr

Annons:
kerstinjo
2010-07-22 15:38
#7

Men fattar du att man kan få så knäppa tankar?

Det kändes gott att få skriva av sig sin frustration här inne. Jag skrev mest för min egen skull.

Men tack för att du läste och svarade, det värmde.

 Kerstin 

 

Porklash
2010-07-23 00:58
#8

Man kan få hur knäppa tankar som helst. Det är vad man gör som spelar roll. Du gjorde ju uppebarligen helt rätt efterom det gick bra!

Han som handleder oss på jobbet säger att när hjärnan har "otur" så kan man tänka: -Okej du behöver dumma dig en stund men jag tänker inte ta dig på allvar…

Jag är en sådan som har lust att förstöra allt jag byggt upp ibland. Det finns inget riktigt mönster det kan vara när när som helst. Rätt va det är vill jag bara sabba allt.

Antagligen nån slags "eftersom det ändå kommer att gå åt helvete vill jag bestämma när" grej . Men numera så stressar  jag inte ens upp mig. Jag väntar bara tills "anfallet" går över…

pEr

[Beavis]
2010-07-23 03:49
#9

Bra att det löste sig för dig, Sådana destruktiva tankar får vi nog alla ibland. Då är det bra att man har dettta forum där kan du skriva om ditt sug och villigheten att föstöra allt du byggt upp för bara en sil (heter det så fortfrande?)

Jag känner så själv ofta, jag kommer ingenstans står och stampar på ruta ett kämnner mig som en artonåring ibland. Då får jag tankarna att skita i allt börja toksupa och röja skita i allt för det spelar ingen roll… Men något håller mig tillbaka. Ofta när man har fått spy ut sin vanmakt för någon eller något känns det lättare att andas igen.

Upp till toppen
Annons: