Etikettleva-i-tillfrisknad
Läst 3194 ggr
Kia
Kia 
2010-10-05, 01:55

Talare

Igår fick jag en förfrågan om att vara talare på ett av mina NA möten och jag sa ja för man ska ju gå emot sina rädslor tänkte jag:)) Shit det var häftigt att dela med sig så öppenhjärtat som jag kände att jag gjorde. Och wow vilken respons jag fick . Blev jätterörd av vad dom människorna sa till mig ikväll det var verkligen värt den nervositet jag känt under dagen idag. Responsen var för mig överväldigande och då inte för jag är en bekräftelse tjuv utan för de verkligen menade vad de sa till mig med oerhört kärleksfulla ord. Kan inte fatta att det kan finnas så mycket kärlek i ett och samma rum.

/Kia

kerstinjo
2010-10-05, 11:47

Du är en otrolig människa Kia. Jag hade aldrig vågat utan hade sprungit och gömt mig någonstans. "Finns inte, syns inte"

Kerstin 

Gronstedt
2010-10-05, 11:59

Verklig bekräftelse, från människor man trivs med, är guld värd! Att glädas åt det är något helt annat än att vara "bekräftelsetjuv". Du har en helt ny styrka och öppenhet att ge och ta, Kia! Och det känner folk och de öppnar sig för dig. Go with it!

Porklash
2010-10-05, 14:33

Låter ju som en fantastisk upplevelse.

Men vad är en bekräftelsetjuv?

pEr

[Beavis]
2010-10-05, 14:45

Jag tror att hon menar att en bekräftelsetjuv är en person som hela tiden söker bekräftelse och vill bli uppmärksammad för det man gör. att hon kickar på det.

Upp till toppen