Rökning..
Skulle bli glad ifall folket kunde skriva dom bästa tipsen när det gäller att sluta röka ! :)
Det e jobbigt när man röker ett packet om dagen och knappt får mycket pengar i månaden så alla pengar går nästan bara till cigg..
Så har ni något bra tips så skriv ! (inte att bara sluta tvärt) har provat!
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
Hej gen. Det finns en massa sluta röka trådar på sidan. om du söker lite hittar du dem.
- Det finns tydligen en bok Av Allen Carr som fått folk att sluta.
- Nikotintuggummin fungerar för vissa medan de trappar ner
- Sugtabletter'
- Hypnos påstås fungera för en del
- Nedtrappning utan tuggumin
det är några tips ifrån mig om du inte klarar cold turkey.
hur fungerar hypnosen`?
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Jag har ingen egen erfarenhet av det själv men vet att det finns hypnotisörer som hävade att deras behandling kan hjälpa rökare att sluta.
Börja med att bryta vanan. Räk inte på de flatser som du brukar röka på. Tex påväg till jobbet eller bussen, direkt efter maten, eller till kaffet.
Dra också ner på antalet cigg, bya gärna märke på ciggen också. Byta varje dag. Sedan får du successivt dra ner antalet dag för dag. Prova med en klementin när suget går på, då har du något att göra med fingrarna och citrus ska dämpa suget något.
Suger varar inte mer än några minuter, så vänta ut det och fokusera på hur fräsh och frisk du kommer känna dsig utan giftpinnarna i ditt liv. Du kommer bestämma över din tid själv, inte ciggen.
#3 ok tack !
#4 har provat det mesta av de där:P
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
#5 Okey, men då lär det vara viljan du saknar. Det finns inga mirakelkurer. Tyvärr 
SLUTA RÖKA! Du klarar det!
Hypnos i all ära.. Känner man inte innerst inne att man vill sluta, så lär man inte göra det heller.
#6 Sant de jag känner som slutat röka framgångsrikt har velat sluta och gjort det cold turkey.
Hittade nyss denna artikel om en upptäckt angående rökning och viktuppgång vid avslut