Annons:
Etikettpsykiskt
Läst 1948 ggr
nitsimek
7/9/11, 11:07 PM

när man mest bara känner sej förvirrad,,,,,,

när man får känslan…..bor jag här, är detta mitt liv, när man glömmer långa tider av ens liv, när man upptäcker att barnen växt om en o är längre än en själv o dom känns som främlingar eller jag känner mej som en främling…när man upptäcker att ens mor springer runt som en jävla babblande idiot o min far bara hånflinar, dom är sjuka båda två o gode gud, varför lät du mej födas i denna familjen, med dessa föräldrar o du Gud…smärtan att se barnens problem, när man egentligen ville så annorlunda…o känna sin otillräcklighet…känslomässigt, att verkligen älska…o du som orkade läsa, vår lille katt "fisen" frasse dog i söndags, tre år, det var traumatiskt…nu har vi en katt kvar…isak…7 år……när dör han ? Man ska inte fästa sej vid dom, man ska inte fästa sej vid någon för dom bara försvinner

Annons:
[Beavis]
7/10/11, 11:59 AM
#1

Hej nitsmek

Du verkar ha det jobbigt just nu och jag kan känna igen mig i det du säger att tiden springer ifrån en och man tycker sig inte minnas vad som hänt under detn tiden? den är bara borta…" Tio år sen det och det hände? Vafan det var ju nyligen ju??"

Det enda du kan göra är att ta hand om dina barn så gott dt går och älska dem mer än allt annat, Försöka att inte upprepa det som blivit fel och inte göra samma saker som dina föräldrar gjorde. DETTA är svårt för man har ett inlärt beteende och rent instinktivt  Imiterar man sina föräldrars beteende även om man inte vill, Man måste vara uppmärksam om man vill bryta cirkeln.

Ha det bra och hoppas att du mår lite bättre snart

Upp till toppen
Annons: