Hej
Enligt fass är det kända biverkningar utom möjligen illamåndet. Jag har ingen egen erfarenhet dock
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ingen erfarenhet av just detta preparat,men en hel del andra "medel"mot alkoholmissbruk,visst finns det säkert biverkningar,men vad är allternativet är ju den viktigaste frågan man får ställa sig själv,
Om det är att börja dricka med bakfylla o ångest o det som ingår,så kanske det inte är så farligt att må lite illa,som alkolist har man ju gått igenom en hel del "tillstånd" där lite illamående kan te sig som rena semestern,eller hur?
Sen kommer det lite konstiga känslor när kroppen (o Själen inte att förglömma helt plötsligt fungera utan alkohol och det kan va kämpigt ibland,men jag kan lova dig att det går över när man accepterat sin sjukdom för då kommer du att känna en sån befrielse så det kan inte beskrivas,
Sen är väl medicinen en "krycka att ha tills man har hittat "sin EGEN önskan att vara nykter"
AA-möten regelbundet har hållt mig på mattan några år nu,o det livet jag fått fanns inte ens i min vildaste fantasi,o det säger dom flesta när man slipper dricka (el droga) för att leva,men som nån sagt det finns många forum för detta,det viktigaste är att inte sitta ensam o försöka tänka sig själv nykter för den kampen förlorar man alltid,AA ,länkarna. mm där finns folk som vet allt om missbruk o att ta sig ur det så det rekommender jag varmt
Ha det gott