Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettövrigt
Läst 2195 ggr
[mossquinnan]
1

Måste få avreagera mig

Visste inte vilken sajt jag skulle få ur mig detta på,men nu vart d beroenden..skulle vilja klottra detta på himmelen om  jag kunde:-)

E så ..J…a får man svära..ja d får man jäävla sur och irriterad på dessa kändisprogram med ett ex Plura och andra svenska kändis *pundare*

Tom Kicki danielsson får en skopa här av mig.

varför är erat missbruk så speciellt..vad gör just erat missbruk till en bättre dager än någon annan stackars uteliggare el näst intill..

Jo ni får pengar för era inspelade program så ni kan fortsätta dra kola tills ni spyr galla i tv rutan och pressen nästa gång..och pengar att fortsätta supa ihjäl er till fan och hans moster lider med er..guud så jääkla tragiskt..jag tror jag spyr över detta.

Att ni inte skäms..vad gör ni ig för att underlätta vardagen för svenska gatans alla missbrukare i missär som inte gynnar erat egna ego..?

Vanliga svensson `s supare och pundare blir utförsäkrade och spydda på i detta samhälle..inte fan får dom ställa upp i något *fint* program och laga mat i värmen och ha trevligt..d enda dom får göra är att skitiga bli filmade..påtända..eller avtända som vrak i deras egen missär..Nu e jag klar..Fy F

[Beavis]
0

Svenssons kändisdyrkande och oändliga hunger efter att få gotta sig i andras lidande är för mig oförståeligt.

Nu får väl inte Plura och company ursäkta sitt misbruk i tv hoppas jag. Plura har ju varit torsk på cola länge även om han var ren ett längre tag.

Kändisars missbruk/bruk av droger e precis lika jävla tragiskt som när vi andra gör det skillnaden e bara att de har råd att göra det och hålla fasaden uppe. Kanske fel av tv att fortsätta anlirta dem så de kan fortsätta droga? visst stickr det kanske i ögonen men jag tror att de enda aktiva knarkeren som sponsras  av tv medvetet är og Persbrant. plura har ju slutat igen efter sitt återfall officiellt iaf.