Annons:
Etikettberoende
Läst 5106 ggr
Yin&Yang
2012-02-15 18:40

Konstiga beroenden

Såg ett program jag gärna vill tipsa er om som heter "Mitt märkliga missbruk". Det handlar om folk med annorlunda missbruk. Det som jag tyckte var mest konstigt var nog hon som åt rengöringsmedel (pulver) och hon som åt tvål (flytande och hårda handtvålar) och tvättmedel. Var också en tjej som solade solarium 20 minuter 3 gånger om dagen, en som hade smink 23 timmar om dygnet (hon sov med smink, vara bara osminkad när hon duscha), en som var besatt av döden (besökte kyrkogårdar ofta, planerade sin egen begravning osv..). Ganska intressant program, ifall någon är intresserad :)

Annons:
EmelieGustavsson
2012-02-15 19:33
#1

Det ska jag kolla upp! Alltid roligt med såna program :)

EmelieGustavsson
2012-02-15 22:05
#2

vetdu om man kan få tag i programet någonstans förutom via tv4 play? måste betala i såna fall :(

julklappen
2012-02-19 22:52
#3

Var kan man titta på det programet då? Jag är arbetslös och har inte råd att betala för att få se det programet.Det låter juväldigt konstigt.

EmelieGustavsson
2012-02-19 22:55
#4

Har inte hittat nått ställe där man kan se de gratis.. Youtube finns det inte på och de finns heller inte och ladda ner. har inte lust att betala nästan en hundring i sex månader för att få se programmet. men är väldigt synd :(

Yin&Yang
2012-03-17 19:50
#5

Finns på Tv 4 play om du har Telia, inte säker på om det finns på webben. Annars går det säkert att ladda ner lite mindre lagligt..

Yin&Yang
2012-03-17 19:54
#6

Hittade! Här finns alla avsnitt: http://www.tv4play.se/dokumentarer/mitt_markliga_missbruk
Dock bara några avsnitt som går att se gratis, dem andra måste man vara premium medlem för att se. Men om man blir det nu får man 2 månader gratis.

Annons:
Upp till toppen
Annons: