Nu e det kört..
Efter ett tungt återfall har ja nu börjat med Naltrexon, de har funkat bra förut. Men fyfan va nere o abstinent ja e nu.
Sänder en stor styrkekram! Hör inte alls till detta forum, men råkade hamna på just ditt meddelande av en slump och jag vill bara säga att det finns människor som inte vet vem du är, men som bryr sig otroligt mycket och står bakom dig ändå. Kämpa vidare..
Tack för ditt snälla svar :)
Åh det var så lite. Hoppas bara mina ord hjälpte lite i ditt kämpande..
Kämpa på!
Även de bästaste av de bästa, trillar tillbaks ibland.
Även jag, men de gånger jag gör de - Använder jag mig utav ett gäng ord, en vis & envis socialarbetare sa:
Skit inte där du äter, oavsett om de ärr 1 pix, eller 350, ett återfall ärr ett återfall. Tänk på känslan, när beroendet försvann 1:a gången.
Hjälper inte de, så tänk på att de ej bara ärr du som mår sämre,
även dina nära & kära.
De orden, fick jag inpräntat av en socialhandläggare.
& de kanske nog låter en smula märkligt, men de hjälper mä de tankesättet.
Hoppas du tar dig igenom de,
vet hur de känns att falla tillbaks.
Keep on going strong, stor KRAM! :)

Ett bakslag är inte ett misslyckande, om man inte låter det bli det.
Det låter inte som att du låter det bli det. Var stark!
Håller med dom andra, kämpa på. Gör inte en så stor sak av ditt misstag. Acceptera att det blev så och fortsätt sedan med att kämpa. :-)
Kunde vart jag som skrev inlägget, har skrivigt några liknande innan så du är inte ensam. Ville bara säga det, kämpa på!
Hej, ni kanske vill veta hur det gått. La in mej på Nämndemansgården i frebruari och har varit nyker sedan dess med hjälp av 12 stegsprogrammet. En dag i taget!
Kram
Åh så starkt av dig och skönt att höra! En dag i taget, det kommer gå bra! :)

Ja kul att höra!
pEr